Facebook lansează funcția sa de videoclipuri scurte Reels în peste 150 de țări, a anunțat proprietarul său, Meta Platforms, o mișcare pentru extinderea formatului său de conținut cu cea mai rapidă creștere, informează Reuters.
Gigantul social media, care a pierdut recent o treime din valoarea de piață după un raport sumbru al câștigurilor, a evidențiat Reels drept o prioritate cheie, scrie Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Meta a lansat Reels pe Instagram în 2020 și pe Facebook în 2021 ca răspuns la aplicația de videoclipuri scurte TikTok, deținută de gigantul tehnologic chinez ByteDance, a cărei popularitate a explodat.
"Reels este deja, de departe, formatul nostru de conținut cu cea mai rapidă creștere, iar astăzi îl punem la dispoziția tuturor pe Facebook la nivel global", a anunțat marți CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, într-o postare pe Facebook.
Compania, potrivit căreia conținutul video reprezintă în prezent jumătate din timpul petrecut de oameni pe Facebook, a anunțat, de asemenea, noi modalități pentru creatori de a obține câștiguri prin funcția Reels.
De asemenea, compania a anunțat că își extinde în mai multe țări programul de acordare de bonusuri creatorilor și că testează reclamele suprapuse prin bannere și stickere pentru creatori astfel încât aceștia să obțină venituri din reclame.
Meta a declarat la anunțarea celor mai recente rezultate financiare că s-a confruntat cu probleme din cauza modificărilor aduse de Apple la sistemul său de operare în ceea ce privește confidențialitatea, care au îngreunat pentru branduri targetarea și măsurarea reclamelor pe Facebook și Instagram. De asemenea, a invocat probleme macroeconomice, cum ar fi perturbări în lanțul de aprovizionare.
CITEȘTE ȘI Aeroporturile din România investesc în tehnologii de ultimă generațieLuna trecută, gigantul tehnologic înființat în urmă cu 18 ani a avertizat de asemenea că se așteaptă la o încetinire a creșterii veniturilor în trimestrul următor din cauza concurenței sporite pentru timpul utilizatorilor și a unei schimbări de orientare către funcții precum Reels, care generează mai puține venituri.
În anunțul său de marți, Meta a anunțat de asemenea că va implementa actualizări pentru ca utilizatorii să folosească Facebook Reels în noi locații, cum ar fi în funcția "Povești" (Stories), în fila "Watch" și în partea de sus a "Fluxului" (News Feed).