Fără un anunț oficial din partea companiei, aplicația Instagram Lite a apărut în Play Store, magazinul oficial de aplicații pentru Android.
La cei 573 de kilobytes ai săi, Instagram Lite are a 55-a parte din dimensiunea aplicației normale, al cărui kit de instalare are 32 MB.
Aplicația oferă majoritatea facilităților obișnuite ale rețelei sociale, precum newsfeed-ul principal sau secțiunile Stories și Explore. Deocamdată, noua aplicație nu include funcția de chat Direct și opțiunea postării filmărilor, însă ambele vor fi adăugate ulterior.
După lansarea aplicației în Play Store, cei de la Facebook au declarat că aceasta este testată în prezent în Mexic, urmând ca până la finalul acestui an să devină disponibilă și în alte țări.
CITEȘTE ȘI Grupul britanic Laird, printre principalii jucători din industria tehnologică electronică, furnizor pentru Samsung, Apple, BMW și NASA, deschide primul său centru de design din România și lansează angajăriLansarea Instagram Lite vine la doar o lună după ce și site-ul mobil al rețelei sociale a fost refăcut și la o săptămână după lansarea IGTV, o secțiune pentru filmări de până la o oră.
Instagram este doar ultima aplicație dintr-un șir mai lung care include produse ale Facebook, Google sau Uber, și care sunt văzute de aceste companii ca instrumente de creștere pentru piețele emergente.
Recent, Instagram a anunțat că a ajuns la 1 miliard de utilizatori activi lunari.