Facebook își extinde serviciul de recrutare de pe rețeaua sa socială în 40 de țări, cu intenția de a concura pe o piață dominată de LinkedIn, deținută de Microsoft, relatează Reuters.
Compania a mai anunțat miercuri și că intenționează să investească în 2018 aproximativ 1 miliard de dolari în echipele sale proprii, în tehnologie și în noi programe, scrie News.ro.
Lansarea la nivel internațional a serviciului de recrutare are loc la un an după oferirea acestuia în Statele Unite și Canada. La momentul respectiv, jurnaliștii au scris că este un război împotriva LinkedIn, dar serviciul de recrutare al Microsoft se adresează angajaților cu calificare și studii înalte.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Facebook încearcă în schimb să atragă candidați pentru firmele mici și mijlocii. Locurile de muncă postate pe Facebook sunt de nivel local, cum ar fi un post de vânzător la o librărie, sau la o cafenea.
Extinderea la nivel internațional a serviciului de recrutare este cel mai recent semn al interesului Facebook de a oferi astfel de servicii firmelor mici și locale. Compania a dezvoltat și servicii de publicitate destinate în mod special firmelor mici, precum și funcții precum programarea întâlnirilor pentru paginile de afaceri.