Facebook se pregătește să facă un nou pas agresiv în direcția creșterii rapide a propriilor produse prin introducerea notificărilor comune pentru rețeaua sa socială, Instagram și Messenger.
Agresivitatea acestei mutări vine din faptul că, pentru utilizator, se va dovedi una dintre cele mai stresante facilități si, probabil, va mai convinge un nou val de oameni să renunțe la produsele companiei.
Facebook testează în prezent o funcție prin care, oricare din cele trei produse - rețeaua socială Facebook, aplicația de chat Messenger sau Instagram - va afișa notificări și pentru celelalte două.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Practic, un utilizator care are deschis Facebook, va primi acolo notificări legate de Instagram și Messenger. Același lucru este valabil pentru Messenger și Instagram.
Va exista o poză de profit, în colțul din dreapta sus al aplicațiilor, unde va fi afișat, cu roșu, numărul total de notificări disponibile în cele trei aplicații.
Această funcție va merge mai departe de notificări, oferind utilizatorului și posibilitatea trecerii rapide la una din aplicațiile care are notificări noi.
Pentru Facebook, această abordare poate duce la creșterea nivelului de implicare al utilizatorilor în ceea ce privește propriile produse. Pe de altă parte, mulți utilizatori vor fi deranjați de nivelul de agresivitate a acestei funcții.