Cea mai mare platformă socială lansează trei noi funcții de shopping, dintre care se remarcă una care poate fi folosită în cadrul grupurilor de discuții.
Shops in Groups este o funcție prin care administratorii grupurilor pot crea magazine ale căror produse să fie prezentate și vândute în cadrul grupurilor de discuții.
Funcția, anunțată prima oară la începutul lunii, în cadrul Facebook Communities Summit, va putea fi activată doar de administratori, aceștia fiind și singurii care vor putea decide cum sunt folosiți banii.
CITEȘTE ȘI WhatsApp va adăuga mai mult control pentru funcția "last seen"În legătură cu Shops in Groups, Facebook anunță o funcție de recomandare a produselor. Utilizatorii care răspund cererilor de recomandări pot face trimiteri, în comentarii, către produsele vândute pe Facebook.
În fine, Facebook are o noutate și pentru sesiunile de Live Shopping. În locul găzduirii streamului pe pagina unui creator de conținut care face trimiteri către un anumit magazin, sesiunile video pot fi transmise în același timp atât pe pagina creatorului de conținut, cât și pe cea a magazinului, de unde cumpărăturile pot fi făcute direct.
Cele trei noutăți de shopping încep acum să fie disponibile la nivelul întregii platforme sociale, în cadrul aplicațiilor de Facebook pentru Android, iOS, dar și pe web.