Platforma de socializare Threads, lansată de Meta în urmă cu mai puțin de două săptămâni, a avut parte de un debut ieșit din tipare, însă, nivelul de implicare al utilizatorilor nu mai este cel din primele zile.
În primele zile de la lansare, Threads a fost într-o clasă proprie, mult peste orice altă aplicație și o provocare chiar și pentru tehnica de măsurare folosită de companiile de analiză, spune una dintre aceste companii, Sensor Tower.
Însă, implicarea utilizatorilor a scăzut după ce curiozitatea inițială a fost satisfăcută. Pe 11 și 12 iulie, numărul utilizatorilor zilnici a fost cu 20% mai mic decât pe 8 iulie, conform Sensor Tower.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Timpul alocat în medie de utilizatori a scăzut și el la jumătate, de la 20 de minute, la 10 minute.
Analiștii interpretează evoluția ca un semnal că, totuși, Meta va avea mult de muncă până să transforme Threads într-un adevărat „Twitter killer”.
Clona de Twitter lansată de Meta are un set restrâns de funcționalități, care va fi completat în timp. De asemenea, aceasta nu este încă disponibilă în Europa, până când compania va găsi o soluție pentru respectarea legislației de aici.
Chiar și așa, cu peste 100 de milioane de utilizatori în mai puțin de cinci zile, Threads rămâne principala amenințare pentru Twitter, care se confruntă o scădere masivă a veniturilor din publicitate.