Noul proprietar al Twitter Elon Musk a anunțat viitoarea lansare a unui abonament de 8 dolari pe lună pentru utilizatorii care vor să-și certifice autenticitatea contului și să fie mai puțini expuși la publicitate, relatează AFP.
În prezent, doar unele profiluri pot solicita "badge-ul" albastru, bifa care semnalează autenticitatea contului, mai ales guvernele, companiile, personalitățile politice, culturale sau sportive, și o pot pierde dacă nu respectă regulile platformei, arată Agerpres.
Musk a mai indicat că abonații vor avea și alte avantaje - ca afișarea prioritară a mesajelor, postarea de mesaje video și audio mai lungi și expunerea la "de două ori mai puțină publicitate".
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Prețul abonamentului urmează a fi ajustat în funcție de țară.
Elon Musk a insistat de la bun început că schimbările preconizate urmăresc să susțină funcționarea Twitter ca "loc public" esențial pentru democrație și să "ajute omenirea", rentabilitatea nefiind o prioritate.
El a anunțat recent că vrea ca Twitter Blue să ofere mai multe facilități, inclusiv verificarea profilurilor, și să coste mult mai mult decât în prezent.
Recent, după preluarea companiei de către Musk, a fost anunțat că încep și concedierile.
Verificarea conturilor și afișarea unui simbol special utilizatorilor verificați era o funcție gratuită până acum, prin care erau confirmate conturile reale ale personalităților.
CITEȘTE ȘI Încep disponibilizările la TwitterAceastă funcție nu doar că va fi inclusă în Twitter Blue, însă, va avea atașată și o componentă retroactivă - cei care dețin un cont verificat vor avea 90 de zile din momentul lansării Twitter Blue în noul format pentru a se abona.
În caz contrar, cei care nu se vor abona la Twitter Blue în termenul de 90 de zile vor pierde simbolul care arată că profilul a fost verificat.
Sursele The Verge susțin că inginerii Twitter au primit și un ultimatum legat de aceste modificări - dacă nu vor lansa Twitter Blue în noul format până pe 7 noiembrie vor fi concediați.
Elon Musk a spus încă înainte de finalizarea achiziție Twitter că vrea să facă schimbări legate de abonamentul Twitter Blue, de verificarea utilizatorilor și de modul în care sunt gestionați boții.