Cea mai populară aplicație pentru învățarea limbilor străine a reușit anul acesta să-și crească semnificativ atât numărul utilizatorilor, cât și veniturile.
Duolingo are în prezent aproape 15 milioane de utilizatori care folosesc aplicația în fiecare zi pentru a face lecții sau a participa la diverse alte acțiuni prin care pot învăța limbi străine, conform Bloomberg,
Față de anul trecut, numărul utilizatorilor zilnici ai aplicației a crescut cu 51%.
CITEȘTE ȘI Smartphone-urile pliabile Samsung au succes pe zona enterpriseDuolingo are o versiune gratuită, care afișează reclame și impune diverse limitări, și una contracost, numită Super, care oferă facilități suplimentare și poate fi folosită nelimitat. Aceasta din urmă are 3,7 milioane de abonați plătitori.
Oficialii Duolingo se așteaptă ca anul acesta să obțină venituri de peste 365 de milioane de dolari, ceea ce, comparativ cu anul trecut, ar reprezenta o creștere de 45%.
Compania cu peste 500 de angajați este evaluată în prezent de 2,7 miliarde de dolari.
Oamenii de știință care lucrează pentru Duolingo spun că scopul este de a face folosirea aplicației să pară cât mai puțin ca un studiu, iar utilizatorii să deprindă informațiile prin „învățare implicită”.
Platforma folosește un algoritm de învățare mecanică care analizează datele și interacțiunile utilizatorilor pentru a rafina cursurile individuale. Printre altele, asta înseamnă că algoritmul va reveni la aspectele la care observă că utilizatorul stă mai slab sau unde se fac mai multe greșeli.