Dropbox organizează automat conținutul

Dropbox organizează automat conținutul
scris 3 nov 2021

Populara platformă de stocare și editare a documentelor în cloud anunță mai multe funcții menite să îmbunătățească și să simplifice organizarea fișierelor, inclusiv una care promite să facă acest lucru într-un mod automatizat.

În fruntea listei de noutăți anunțate de Dropbox se află Automated Folders, funcție care, așa cum sugerează și numele, va organiza automat fișierele pe foldere, în funcție de anumite reguli.

Urmărește-ne și pe Google News

Spre exemplu, fișierele vor putea fi organizate în foldere și subfoldere în funcție de data la care au fost adăugate.

Instagram lansează două stickere noi pentru Stories CITEȘTE ȘI Instagram lansează două stickere noi pentru Stories

La început, regulile vor fi predefinite, însă Dropbox spune că lucrează la opțiuni care vor da utilizatorului control asupra regulilor în funcție de care vor fi organizate automat fișierele.

Tag-urile sunt o altă nouă opțiune pe care utilizatorii o pot folosi pentru o organizare mai flexibilă a fișierelor. Prin adăugarea unor tag-uri documentelor, acestea vor putea fi localizate mai ușor și grupate după alte criterii, independente de folderele în care se află.

Naming Conventions, altă funcție nouă, va permite redenumirea în masă a fișierelor, prin folosirea anumitor structuri comune. Spre exemplu, toate pozele făcute în vacanță vor putea fi redenumite cu numele destinației urmat de o serie de numere diferite pentru fiecare poză.

În fine, va exista un așa-numit Dashboard, un panou central unde utilizatorul va putea vedea regulile după care se fac automatizările și va putea aduce modificări acestora.

viewscnt
Afla mai multe despre
dropbox
folder
tag
documente
cloud