Depanero estimează o creștere de 59% a veniturilor în acest an, pe fondul majorării numărului de clienți

Depanero estimează o creștere de 59% a veniturilor în acest an, pe fondul majorării numărului de clienți
scris 28 sep 2016

Firma românească de reparații electro-IT Depanero estimează un avans de 59% al veniturilor în acest an, până la 8,1 milioane euro, și obținerea de profit după doi ani de pierderi, pe fondul creșterii numărului de clienți, pe sectorul de reparații, cu 29,4%, până la 400.000, a declarat, miercuri, într-o conferință de presă, directorul general al Depanero, Adrian Antohi.

Creșterea afacerilor este impulsionată și de un avans al zonei de instalări și mentenanță pentru companii, potrivit lui Antohi.

Urmărește-ne și pe Google News

Compania, fondată în 2010 și deținută de cel mai mare retailer din România, eMag, a înregistrat în 2014 și 2015 pierderi totale de 10,1 milioane lei (2,3 milioane euro), scrie News.ro.

”Trei sferturi din această sumă a fost acoperită din fonduri proprii, circa 7,5 milioane lei. Restul a provenit de la eMag, care a făcut anul trecut o capitalizare de 3,5 milioane lei”, a declarat Antohi.

Datoriile companiei, de 14,3 milioane lei (3,2 milioane euro), care apar în bilanțul contabil trimis Ministerului Finanțelor pe anul 2015, sunt reprezentate, în principal, de valoarea stocului de produse folosite pentru reparații. Valoarea stocului este de aproape două milioane de euro. Compania a făcut investiții, din 2010 până în prezent, de circa 2 milioane de euro, din care 500.000 de euro în zona de software.

Compania estimează că va depăși, în acest an, cifra de 1,1 milioane de clienți pe zona de servicii de consultanță și reparații, având acum aproape 300 de angajați, un avans de aproape 20% față de anul trecut.

Leroy Merlin va deschide 5 magazine în următorii 3 ani și va angaja încă 200 de persoane în 2017 CITEȘTE ȘI Leroy Merlin va deschide 5 magazine în următorii 3 ani și va angaja încă 200 de persoane în 2017

”Avem o problemă în a găsi suficient de mulți oameni calificați, mulți au plecat în străinătate. În plus, nu prea mai sunt școli tehnice, care să formeze noi oameni”, a declarat Antohi.

Salariile diferă mult în interiorul companiei, în funcție de complexitatea serviciilor sau reparațiilor prestate de fiecare angajat în parte.

”Una este să repari electrocasnice mici, alta este să repari microprocesoare sau plăci de bază, care sunt mult mai complexe”, a explicat directorul general.

Cel mai mare client al companiei rămâne eMag, cu un volum de 15% din produsele care vin în service. Alți clienți importanți sunt Flanco, Altex și Carrefour.

viewscnt
Afla mai multe despre
depanero
adrian antohi
emag