Clona de TikTok a Instagram, numită Reels, se bucură deja de un mare succes în cadrul rețelei sociale deținute de Meta, însă, șeful companiei încă nu este mulțumit de monetizarea acesteia.
Se poate spune că Meta a copiat cu succes un alt produs concurent, după Stories. 20% din timpul petrecut de utilizatori pe Instagram are în vedere formatul video scurt pe care Instagram îl numește Reels.
De altfel, Meta spune că formatul video este cel cu care utilizatorii se ocupă în jumătate din timpul pe care îl petrec pe Facebook.
CITEȘTE ȘI Livrările de smartphone-uri au scăzut în primul trimestru al anuluiAmbele informații vin să arate cât de important a ajuns conținutul video, fie el lung sau scurt, pentru platformele sociale deținute de Meta.
Pe de altă parte, Mark Zuckerberg spune că Reels nu se monetizează așa de bine în prezent, însă, compania est optimistă că acest aspect se va regla în timp, așa cum s-a întâmplat și cu Stories.
Stories și Reels sunt două formate copiate de Meta în produsele sale de la Snapchat, respectiv TikTok, formate care contribuie la creșterea timpului petrecut de oameni în cadrul rețelelor sociale și a veniturilor acestora.