Deși încă nu a lansat versiunea finală a noului chatbot bazat pe AI al companiei, Microsoft se pregătește deja să afișeze reclame printre răspunsurile date de acesta.
La fel cum s-a grăbit să lanseze chatbot-ul Bing și să integreze funcții similare în cât mai multe din produsele companiei, la fel de repede se grăbește Microsoft să introducă și reclame în chat-uri.
Informația vine de la Yusuf Mehdi, unul dintre vicepreședinții companiei, care a scris pe blog-ul Bing o postare în care anunță că Microsoft experimentează deja cu plasarea reclamelor printre răspunsurile oferite de chatbot.
CITEȘTE ȘI Microsoft aduce AI-ul generativ în securitatea ciberneticăAparent, Microsoft a început să evalueze această oportunitate încă din luna februarie, când a inițiat primele discuții cu agențiile de publicitate.
Nu se cunoaște deocamdată nici formatul exact, nici volumul de reclame pe care Microsoft intenționează să-l strecoare în chatbot-ul Bing. Cel mai probabil, va începe cu un număr mai mic de reclame, urmând să-l crească în timp.
În schimb, Microsoft se laudă deja că va împărți veniturile generate de reclame cu partenerii care-i pun la dispoziție conținutul pe baza căruia sunt generate răspunsuri, însă, nu oferă deocamdată detalii.
Reclamele din chatboți ar putea fi o nouă bilă neagră pentru AI-ul generativ, care și așa, de multe ori, oferă informații incorecte sau complet inventate. Afișarea reclamelor printre răspunsuri pe care oricum utilizatorii nu sunt siguri că se pot baza, ar putea crea un deficit și mai mare de încredere.