Microsoft deschide larg accesul la chatbot-ul pe care l-a integrat în motorul de căutare Bing și alte produse ale companiei. Cu aceeași ocazie, funcționalitatea acestuia va fi extinsă inclusiv cu ajutorul plugin-urilor.
După mai bine de două luni de disponibilitate limitată, chatbot-ul Bing poate fi acum accesat de oricine dorește, cu condiția să folosească browser-ul Edge și să se logheze într-un cont Microsoft.
Gigantul american anunță, totodată, implementarea mai multor funcționalități noi, în frunte cu așa-zisele Acțiuni. De exemplu, căutarea unui restaurant pe Bing poate fi urmată de realizarea unei rezervări prin intermediul chatbot-ului integrat, grație integrării cu servicii terțe, precum OpenTable.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La fel, căutarea unui film sau serial poate fi urmată de vizionarea acestuia în cadrul serviciului de streaming în care este disponibil. Microsoft oferă drept exemplu Apple TV, dar ar putea fi suportate și alte servicii de streaming.
Răspunsurile chatbot-ului vor include în viitorul apropiat și elemente multimedia, de la imagini și clipuri video, la scheme și grafice, iar acesta va suporta peste 100 de limbi.
Chatbot-ul Bing va ține și un istoric al conversațiilor, aceasta fiind una dintre cele mai cerute facilități. Istoricul va avea funcții de export și share, aceasta din urmă facilitând postarea răspunsurilor pe rețelele sociale.
Toate aceste facilități vor fi implementate pe parcursul următoarelor săptămâni. Ulterior, Microsoft va adăuga și suport pentru plugin-uri, însă, pentru această funcționalitate nu este oferită o dată de lansare.
Plugin-urile create de terți vor ajuta la extinderea funcționalității chatbot-ului Bing. De exemplu, un eventual plugin AirBnb ar putea facilita căutarea cazărilor pe baza unor criterii specificate în scris.
Setul de upgrade-uri tocmai anunțat evidențiază, încă o dată, viteza cu care Microsoft se mișcă în zona inteligenței artificiale generative, în vreme ce Google, luat prin surprindere de ChatGPT, încă nu bâjbâie cu chatbot-ul Bard.