Aflată pe cai mari după o nouă creștere bruscă a numărului de utilizatori, care și-au creat cont din cauza schimbărilor recente făcute de X, Bluesky lucrează la un abonament care va oferi o serie de beneficii.
Bluesky anunță că va vinde un abonament, prin care, la fel ca rivalul X, va oferi utilizatorilor acces la o serie de funcții care nu sunt disponibile și celor care folosesc platforma gratuit.
Printre altele, abonamentul va oferi mai multe opțiuni de personalizare a paginii de profil și posibilitatea postării filmărilor la o calitate mai bună.
CITEȘTE ȘI Meta va folosi conținutul de știri Reuters în chatbotul său cu inteligență artificială de pe toate platformele - Facebook, WhatsApp și InstagramPentru a nu trezit suspiciunea utilizatorilor nemulțumiți deja de schimbările aduse de Elon Musk la X, reprezentanții companiei clarifică faptul că „Bluesky va putea mereu să fie folosită gratuit”.
De asemenea, viitorul abonament nu va include facilitățile controversate ale abonamentelor vândute de X - nu vor fi acordate etichete de verificare și nici nu va fi crescută vizibilitatea postărilor abonaților.
Anunțul vine la puțin timp după ce Bluesky a obținut o finanțare de 15 milioane de dolari. Platforma are acum peste 13 milioane de utilizatori.