La 30 septembrie 2022, Telekom Mobile înregistra 4,08 milioane de abonați și utilizatori de cartele preplătite, în creștere cu 13,3% față de 30 septembrie 2021, ceea ce echivalează cu o creștere netă cu 390.000 de clienți noi pe parcursul acestui an, dintre care 141.000 numai în trimestrul al treilea.
La sfârșitul celui de-al treilea trimestru, Telekom Mobile avea 1,82 milioane de abonați (în creștere cu 6,2% față de anul precedent) și 2,25 milioane de utilizatori prepaid (în creștere cu 19,8% față de anul precedent).
În al treilea trimestru din 2022, EBITDA a crescut cu 20,0% față de anul precedent, ajungând la 12,6 milioane de euro, pentru al șaptelea trimestru consecutiv, ca urmare a eforturilor consecvente și continue de creștere a eficienței operaționale și financiare. Pentru perioada de nouă luni, EBITDA a fost de 38 de milioane de euro, în creștere cu 89% față de anul precedent.
"Primele nouă luni s-au desfășurat într-un context complicat, în care totul s-a schimbat de la o zi la alta. Singurul lucru care nu s-a schimbat a fost promisiunea noastră: Mobil așa cum vrei. Simplu și corect. Și nici aceasta nu se va schimba. Rămânem fermi în a ne trata clienții cu respect și corectitudine", a declarat Dina Tsybulskaya, CEO Telekom Romania Mobile.
Telekom Romania a încheiat trimestrul al treilea cu venituri în valoare totală de 76,8 milioane de euro. Perioada 9M s-a încheiat cu o creștere de 0,3%, față de 9M 2021, până la 233,4 milioane de euro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum