Baza de clienți Telekom Romania Mobile a crescut

Baza de clienți Telekom Romania Mobile a crescut

Dina Tsybulskaya, CEO Telekom Romania Mobile

scris 10 nov 2022

La 30 septembrie 2022, Telekom Mobile înregistra 4,08 milioane de abonați și utilizatori de cartele preplătite, în creștere cu 13,3% față de 30 septembrie 2021, ceea ce echivalează cu o creștere netă cu 390.000 de clienți noi pe parcursul acestui an, dintre care 141.000 numai în trimestrul al treilea.

La sfârșitul celui de-al treilea trimestru, Telekom Mobile avea 1,82 milioane de abonați (în creștere cu 6,2% față de anul precedent) și 2,25 milioane de utilizatori prepaid (în creștere cu 19,8% față de anul precedent).

TikTok și-a redus puternic ținta de venituri din publicitate pentru acest an CITEȘTE ȘI TikTok și-a redus puternic ținta de venituri din publicitate pentru acest an
Urmărește-ne și pe Google News

În al treilea trimestru din 2022, EBITDA a crescut cu 20,0% față de anul precedent, ajungând la 12,6 milioane de euro, pentru al șaptelea trimestru consecutiv, ca urmare a eforturilor consecvente și continue de creștere a eficienței operaționale și financiare. Pentru perioada de nouă luni, EBITDA a fost de 38 de milioane de euro, în creștere cu 89% față de anul precedent.

"Primele nouă luni s-au desfășurat într-un context complicat, în care totul s-a schimbat de la o zi la alta. Singurul lucru care nu s-a schimbat a fost promisiunea noastră: Mobil așa cum vrei. Simplu și corect. Și nici aceasta nu se va schimba. Rămânem fermi în a ne trata clienții cu respect și corectitudine", a declarat Dina Tsybulskaya, CEO Telekom Romania Mobile.

Telekom Romania a încheiat trimestrul al treilea cu venituri în valoare totală de 76,8 milioane de euro. Perioada 9M s-a încheiat cu o creștere de 0,3%, față de 9M 2021, până la 233,4 milioane de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
telekom mobile
abonati