Apple ar urma să intre pe piața serviciilor de jocuri disponibile pe bază de abonament, cu un serviciu propriu pentru sistemele de operare pe care le dezvoltă.
Conform publicației americane Cheddar, Apple s-ar afla deja de câteva luni în negocieri cu mai mulți producători de jocuri pe care încearcă să-i convingă să-și publice titlurile în viitorul serviciu al companiei.
De asemenea, se pare că Apple s-a oferit să joace și rolul de publisher pentru anumiți producători sau anumite jocuri, urmând se ocupe de distribuție și de marketing.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Nici distribuția și nici marketingul nu ar fi o sarcină dificilă pentru Apple în cazul cel mai probabil în care viitorul serviciu va fi disponibil pe iOS și MacOS. Apple are în prezent un departament editorial care promovează zilnic aplicații și jocuri interesante în prima pagină din App Store.
Serviciul s-ar afla în faza incipientă de dezvoltare, astfel că nu se cunosc alte detalii privind modul de funcționare, țările în care va fi disponibil sau prețul la care va fi lansat.
Cert este că Apple pare să se concentreze în ultima vreme pe extinderea serviciilor sale, serviciile reprezentând una din principalele surse de venituri ale companiei.
Recent, Apple a anunțat că tehnologia Air Play 2 va fi compatibilă cu televizoarele noi ale mai multor producători, printre care Sony, Samsung și LG, ceea ce le va permite utilizatorilor să transmită wireless imaginea de pe un dispozitiv mobil Apple pe televizor.
Anul acesta, Apple ar mai urma să lanseze alte două noi servicii pe bază de abonament. Este vorba de un serviciu de streaming video și de un serviciu de subscripții pentru reviste digitale.