2017 a fost un an excelent pentru Apple Watch, produs ale cărui vânzări au crescut cu peste 50%.
Deși Tim Cook s-a limita în spune doar că ultimul trimestru a fost cel mai bun pentru Apple Watch, datorită unei creșteri cu mai bine de 50 de procente a veniturilor, conform analiștilor Canalys întreg anul trecut a fost unul foarte bun pentru smartwatch-urile companiei.
Cei de la Canalys susțin că Apple a livrat 18 milioane de smartwatch-uri în 2017, cu 54% mai mult decât în anul anterior. 8 milioane dintre acestea au fost livrate doar în perioada sărbătorilor de iarnă.
CITEȘTE ȘI Armata vrea 30.000 de licențe MicrosoftUn rol important în performanța Apple Watch a jucat-o suportul pentru conexiunea de date pe care a treia generație a adus-o. LTE-ul a contribuit la creșterea disponibilității, din ce în ce mai mulți operatori oferind produsul spre vânzare.
13% din totalul vânzărilor de anul trecut este dat de versiunea cu suport LTE. Aceasta s-a bucurat de cel mai mare succes în Statele Unite, Japonia și Australia.
Apple Series 3 fără LTE a reprezentat 35% din totalul vânzărilor de Apple Watch din 2017, iar restul vânzărilor au constat în modele din seriile mai vechi pe care Apple continuă să le comercializeze cu prețuri mai mici.