Magazinul oficial de aplicații și jocuri pentru device-urile Apple a avut cele mai fericite sărbători de iarnă de până acum, înregistrând un nou record în materie de vânzări.
Conform datelor oficiale publicate de Apple, între Crăciun și Anul Noul utilizatorii săi au cheltuit în toate formele posibile 1,43 miliarde de dolari. Față de aceeași perioadă din 2018, creșterea este de 16% și reprezintă un nou record.
Un alt record, pentru cea mai bună zi de vânzări din toate timpurile, a fost stabilit chiar de Anul Nou. 386 de milioane au fost cheltuiți atunci, cu 20% mai mult decât în urmă cu un an.
Până acum, în toți anii de când există App Store, conform companiei americane, dezvoltatorii de jocuri și aplicații au câștigat peste 155 de miliarde de dolari.
CITEȘTE ȘI 200 de milioane de telefoane 5G ar putea fi vândute în 2020Pe site-ul oficial, Apple continuă să se laude cu performanțele serviciilor sale. Printre altele, se menționează cu serviciul de știri, lansat anul acesta, a ajuns la peste 100 de milioane de utilizatori.
Nu a scăpat de laude nici Apple Podcasts, care a ajuns să ofere peste 800.000 de emisiuni în cele 155 de țări în care este disponibil.
Eddy Cue, vicepreședintele companiei, spune că 2019 a fost cel mai bun an de până acum pentru serviciile Apple.
Anul trecut, Apple și-a îmbogățit oferta cu mai multe servicii noi: Apple TV+, serviciul de streaming video care concurează cu Netflix, Disney+ și ceilalți, serviciul de știri pe bază de abonament News+ și Apple Arcade, serviciul de jocuri fără reclame și microtranzacții pe bază de abonament lunar.
Acestora li se adaugă un alt serviciu care se poate dovedi foarte important pe viitor pentru compania americană: Apple Card, serviciul care oferă unele facilități la achiziționarea iPhone-urilor noi și care este foarte posibil să fie extins pe viitor și la alte produse ale companiei.