Trecerea de la prețul unic la abonament a adus venituri mai mari multor dezvoltatori de aplicații pentru iPhone în 2018.
Conform unui studiu realizat de Sensor Tower, sumele cheltuite de americani pe aplicații de iPhone au crescut anul trecut cu 36 de procente, de la 58 de dolari la 79 de dolari în medie.
Mare parte a acestei creșteri este atribuită, cum era de așteptat, jocurilor. Însă, studiul arată că o creștere substanțială au înregistrat mai multe categorii de aplicații din afara jocurilor, în special acolo unde aplicațiile disponibile pe bază de abonament dețin primele locuri.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Creșterea este semnificativ mai mare decât cea de 23% înregistrată în urmă cu an, când cheltuielile pe aplicațiile de iPhone au crescut în Statele Unite de la 47 de dolari la 58 de dolari în medie.
56% din creșterea înregistrată în 2018 vine pe zona de jocuri, acolo unde investiția medie a utilizatorilor a fost de 44 de dolari din totalul de 79 de dolari.
Categoriile de aplicații din afara jocurilor care au înregistrat cele mai mari creșteri procentuale sunt Entertainment și Lifestyle, cu 82% respectiv 86%. În medie, în categoria Entertainment au fost cheltuiți 8 dolari (de la 4,4 dolari în 2017), iar în Lifestyle s-au cheltuit 3,9 dolari de la 2,1 dolari în 2017.
Health & Fitness este o altă categorie care se remarcă printr-o creștere de 75%. De la 1,6 dolari cheltuiți în medie, aceasta a ajuns anul trecut la 2,7 dolari per utilizator.