ANCOM: Relațiile contractuale continuă să fie principala nemulțumire a utilizatorilor. Cea mai reclamată companie de telefonie

ANCOM: Relațiile contractuale continuă să fie principala nemulțumire a utilizatorilor. Cea mai reclamată companie de telefonie
scris 12 feb 2019

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a anunțat, luni, că a primit și soluționat, anul trecut, 3.611 reclamații de la utilizatorii de comunicații electronice și servicii poștale din România, iar relațiile contractuale continuă să fie principala nemulțumire a utilizatorilor.

”Conform petițiilor primite, utilizatorii reclamă în mod recurent modul de desfășurare a relației contractuale cu furnizorii. Încetarea contractelor, facturarea serviciilor, nerespectarea prevederilor contractuale și încheierea contractelor la distanță sunt probleme cel mai des întâlnite în derularea contractelor. Pe lângă rezolvarea punctuală a reclamațiilor, continuăm și în acest an activitatea de informare a utilizatorilor finali pentru că ei sunt beneficiarii măsurilor ANCOM, direct sau indirect”, a declarat Sorin Grindeanu, președintele ANCOM, potrivit News.ro

Urmărește-ne și pe Google News

Din totalul reclamațiilor primite de Autoritate în anul 2018, 87% au vizat serviciile de comunicații electronice, principalele nemulțumiri reclamate vizând aspecte care țin de relația contractuală cu furnizorii de servicii de comunicații electronice.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
TOPUL telefoanelor care emit cele mai multe radiații CITEȘTE ȘI TOPUL telefoanelor care emit cele mai multe radiații

”Astfel, utilizatorii au semnalat probleme privind încetarea contractelor (17% din reclamațiile referitoare la serviciile de comunicații electronice), facturarea acestor servicii (12%), nerespectarea contractelor de către furnizori (11%) și derularea contractelor la distanță (9%)”, se arată în comunicat.

Peste 21% dintre petițiile trimise la ANCOM au vizat probleme întâlnite în procesul de portare a numerelor de telefon. În creștere față de anul precedent au fost reclamațiile privind serviciul de roaming (14%), acestea vizând în special condițiile de utilizare a serviciilor de roaming în Spațiul Economic European (Roam like at home).

”Datele ANCOM arată că reclamațiile formulate de utilizatori s-au referit la serviciile furnizate de Vodafone România în proporție de 24%, Telekom Romania Mobile Communications - 20%, Telekom Romania Communications - 15% Orange România - 15%, și RCS&RDS - 12%”, se arată în comunicat.

viewscnt
Afla mai multe despre
vodafone
reclamatii
ancom
telekom
rcs rds