CIEL România, producător de software pentru afaceri, va încheia anul 2021 cu o cifră de afaceri de 1,6 milioane euro, în creștere cu 15% față de anul anterior. Principalii factori de creștere sunt cererea ridicată pentru sistemul ERP și pentru soluția de salarizare în cloud, lansarea de soluții de automatizare și lansarea unui soft complet pentru startup-uri.
Strategia companiei în 2021 a fost să repoziționeze softurile din portofoliu și să accentueze plusul de valoare al acestora pe segmentul de piață middle range. ”Ne-am propus să ascultăm antreprenorii și să venim cu soluții pragmatice pentru afacerile lor. Am adus soluții de automatizare a proceselor în mijlocul proceselor lor de business, ajutându-i să înțeleagă că automatizările pot rezolva o parte importantă din blocajele cauzate de criza de resurse umane. În acest context, profitul nostru s-a dublat, însă noi investim constant în produse noi, direcții noi, tehnologii moderne, inteligență artificială și automatizări. De asemenea, am trecut printr-un proces de reorganizare internă a echipelor. Plin de provocări, 2021 a fost pentru CIEL România un an cu rezultate bune pe toate planurile, dar, mai important, un an de pregătire pentru direcția și strategia care vor fi implementate în 2022”, declară Roxana Epure, managing partner CIEL România.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pentru anul viitor, managerul prognozează o creștere a numărului de clienți noi, deci și o creștere a ponderei procentuale a acestora în cifra de afaceri a companiei. ”Așteptările noastre sunt să obținem un avans de 30% al cifrei de afaceri, precum și al profitului, ca o consecință a acțiunilor de pregătire de anul acesta. Avem planuri foarte ambițioase pentru 2022 și le vom comunica la momenul oportun. În acest an ne-am repoziționat, ne îndreptăm către piața middle range, deoarece acolo am văzut oportunități de dezvoltare și acolo softurile noastre aduc cel mai mare plus de valoare”, declară Roxana Epure.
Totodată, managerul estimează că în anul viitor numărul angajaților se va mări cu aproximativ 20%, ca urmare a investiției în proiecte noi. Compania se adaptează trendurilor din industrie și pe fondul tendinței accentuate de work from home, colaborează cu dezvoltatori software din orice oraș din România.