Administrația Trump ar putea include unele site-uri din străinătate ale Amazon pe o listă de piețe cu produse contrafăcute

Administrația Trump ar putea include unele site-uri din străinătate ale Amazon pe o listă de piețe cu produse contrafăcute
scris 8 dec 2019

Administrația Trump ar putea include unele site-uri din străinătate ale Amazon.com pe o listă globală de piețe cu produse contrafăcute, a relatat vineri publicația Wall Street Journal, citând persoane apropiate situației, transmite Reuters, citat de News.ro.

Măsura ar urma să fie luată de Biroul Reprezentantului pentru Comerț al Statelor Unite (USTR) prin intermediul listei anuale “Notorious Markets”.

Urmărește-ne și pe Google News

Nu a fost luată încă o decizie finală, iar propuneri similare, de anul trecut, nu au fost și adoptate.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Amazon afirmă că ”interzice strict” comercializarea produselor contrafăcute pe platformele sale și că face investiții mari pentru protejarea clienților de astfel de produse.

”Combaterea contrafacerilor necesită colaborare la nivelul industriei, din partea retailerilor, brandurilor, autorităților care aplică legea și guvernului și vom continua să colaborăm în mod activ cu aceste părți, în condițiile care care tragem la răspundere pe cei vinovați și reducem la zero contrafacerile în magazinul nostru”, a anunțat Amazon într-un comunicat.

Donald Trump cere Băncii Mondiale să nu mai împrumute China CITEȘTE ȘI Donald Trump cere Băncii Mondiale să nu mai împrumute China

Biroul Reprezentantului pentru Comerț al Statelor Unite nu a răspuns imediat solicitărilor de comentarii.

Pe parcursul anilor, lista a inclus Taobao.com, cea mai mare platformă de comerț electronic din China, care este operată de grupul Alibaba Group.

În octombrie, Asociația Americană pentru Confecții și Încălțăminte (American Apparel and Footwear Association - AAFA) a cerut USTR să includă pe lista respectivă domeniile deținute și operate de Amazon în străinătate.

Asociația include printre membrii săi unii dintre cei mai mari retaileri și branduri, între care Macy’s și Adidas.

”În pofida rolului său de lider pe piața mondială de retail și de parteneriat comercial important pentru multe dintre brandurile noastre, Amazon continuă să aibă probleme semnificative cu contrafacerile”, a afirmat AAFA în cererea făcută USTR în octombrie.

Ca răspuns pentru AAFA, Amazon a anunțat că a investit peste 400 de milioane de dolari în personal și că a angajat peste 5.000 de persoane în 2018, pentru a combate fraudele și contrafacerile în magazinele sale.

Casa Albă a refuzat să comenteze.

viewscnt
Afla mai multe despre
amazon
produse contrafacute
lista
donald trump