Conținutul original este esențial pentru dezvoltarea Netflix, iar compania americană va aloca 85% din buget pentru crearea de filme și seriale proprii.
Șeful pe partea de conținut, Ted Sarandos, a anunțat în cadrul unei conferințe pe teme media ce a avut loc la New York că Netflix va aloca 85% din întregul buget pentru crearea de conținut original.
Acesta a mai spus că Netflix va lansa până la finele anului încă 470 de titluri originale, ducând totalul producțiilor proprii pe 2018 la aproximativ 1.000 de filme și seriale originale.
Netflix a început în ultimii ani să pună accent pe producerea conținutului original în locul achiziționării drepturilor de difuzare pentru conținutul produs de diverse alte studiouri și case de producție.

Compania de streaming a investit sume importante în mai multe blockbustere, precum War Machine, cu Brad Pitt, care a costat 60 de milioane de dolari și a fost o dezamăgire pentru cei mai mulți. În schimb, aprecierea a venit pe partea de seriale, acolo unde titluri precum Stranger Things și, mai nou, Lost in Space, au fost foarte apreciate.
Netflix este pe undeva forțat să-și creeze propriul conținut, în condițiile în care multe studiouri fie au crescut prețurile pentru licențe, fie le păstrează pentru propriul serviciu de streaming.
Un studiu recent, realizat în Statele Unite, a arătat că titlurile originale reprezintă 80% din întregul conținut urmărit de utilizatorii Netflix.
Anterior, Netflix anunțase că va cheltui între 7 și 8 miliarde de dolari anul acesta pentru crearea de conținut original, iar luni a fost anunțată continuarea cu un al doilea sezon al unuia dintre cele mai apreciate seriale SF din ultima vreme, Lost in Space.