Inovație prin tehnologie: Sodexo Benefits and Rewards Services devine Pluxee

Inovație prin tehnologie: Sodexo Benefits and Rewards Services devine Pluxee
scris 13 nov 2023

Odată cu aniversarea a 25 de ani de activitate în România, Sodexo Benefits and Rewards Services devine Pluxee și își propune să continue să fie lider global în beneficii extrasalariale și soluții pentru implicarea angajaților. Noul brand are o misiune clară: să ofere tuturor angajaților acces la oportunități care să le permită să se bucure mai mult de ceea ce contează cu adevărat în viețile lor.

„Prin noul nostru brand, ne propunem să inovăm piața soluțiilor pentru motivarea și implicarea angajaților, păstrând mereu în focus investițiile în tehnologie, sprijinul dedicat pentru sectorul IMM-urilor și impactul companiei asupra mediului și asupra comunităților pe care le sprijinim. Suntem un brand care ajunge la peste 2 milioane de români și care a fost ales drept un partener de încredere de peste 35.000 de clienți. Ne dorim să le oferim mai multe oportunități pentru a crește implicarea angajaților lor, de aceea vom continua să investim în digitalizare și în noi soluții prin care beneficiarii noștri se pot bucura de ceea ce contează cu adevărat în viețile lor”, susține Manuel Fernandez Amezaga, CEO Pluxee România și Bulgaria.

Urmărește-ne și pe Google News

Anul trecut, compania a anunțat două noi parteneriate: unul cu platforma de loializare și beneficii pentru angajați MyBenefits, care îmbunătățește experiența angajaților oferindu-le posibilitatea de a alege beneficii dintr-o multitudine de peste 28.000 de produse și servicii, și unul cu compania britanică de tehnologie The Happiness Index, prin care oferă companiilor instrumente pentru a măsura nivelul de implicare al angajaților. În plus, aplicația Pluxee a depășit pragul de 1 milion de utilizatori români activi iar tranzacțiile online au atins în ultimul an (Sept 2022-Aug 2023) peste 13.6 milioane.

Impactul economic al companiei până la acest moment este unul semnificativ, atât prin contribuțiile la bugetul de stat cât și prin intermediul serviciilor oferite beneficiarilor săi. În prezent, cardurile de masă Pluxee sunt folosite în peste 167 de tranzacții în fiecare minut, susținând astfel afacerile din domeniul HoReCa și retail. În intervalul septembrie 2022 - august 2023, compania a procesat cu succes peste 107 milioane de tranzacții cu toate cardurile sale. Această reușită a avut un impact semnificativ asupra automatizării administrării beneficiilor extrasalariale și asupra sporirii transparenței în privința fluxului de numerar, contribuind astfel la consolidarea economiei fiscale din țară. Anul trecut, compania a plătit 14 milioane de euro la bugetul statului român sub forma impozitelor și taxelor pentru angajați.

Pluxee marchează o nouă etapă în evoluția sa, menținându-și angajamentul de a aduce schimbări pozitive în viețile oamenilor. Cu viziunea sa modernă și abordarea orientată spre inovație, Pluxee este pregătit să fie un partener de încredere într-o lume în continuă schimbare. Acesta este începutul unei noi etape pentru un brand care pune în centrul acțiunilor sale fericirea și satisfacția angajaților.

viewscnt
Afla mai multe despre
sodexo
pluxee