În 2023, Magnor, jucător în industria de micro-creditare de tip amanet, a înregistrat o cifră de afaceri netă cu 25% mai mare decât în anul precedent și un profit care a marcat o creștere de 26% față de 2022.
În același timp, valoarea EBITDA este mai mare cu 26% față de aceeași perioadă. Astfel, în 2023, MAGNOR a avut o cifră de afaceri consolidată de 100,71 milioane de lei față de 80,48 milioane de lei în 2022 și un profit net consolidat de peste 13 milioane lei comparativ cu 10,3 milioane lei în 2022. Totodată, indicatorul EBITDA a crescut de la 13 milioane de lei în 2022, la 16,4 milioane de lei în 2023.
Rezultatele financiare ale anului precedent marchează un trend ascendent pe care compania românească își propune să îl continue și în 2024.
Odată cu transformarea CreditAmanet în Magnor, compania a deschis 3 noi magazine în București și în țară, inaugurând astfel prezența în municipiul Craiova.
Magnor dezvoltă trei linii de business – micro-creditare pe termen scurt, tip amanet, comerț cu bunuri mobile și schimb valutar. Compania românească administrează cea mai diversificată platformă de comerț cu metale prețioase, electronice, bijuterii și produse de lux și pune la dispoziția cumpărătorilor o echipă formată din experți acreditați. Aceștia pot evalua cu precizie bijuteriile din aur și cu diamante, ceasurile și gențile de lux, dar și produsele electronice de larg consum, precum smartphone-urile.
Magnor operează 25 de magazine în București, Ilfov, Sibiu, Brașov, Piatra Neamț, Focșani, Bacău, Craiova, Galați și Constanța, Tg. Mureș, Buzău și Ploiești.