Husqvarna România, subsidiara locală a producătorului suedez de utilaje destinate spațiilor exterioare, a lansat al doilea concept store premium, la București, în urma unei investiții de 120.000 de euro.
Până la finalul anului 2023, compania intenționează să ajungă la 10 astfel de magazine la nivel național.
Magazinul are o suprafață de 250 de metri pătrați și este a doua investiție a Husqvarna pe acest segment, primul concept store premium cu produse destinate întreținerii spațiilor verzi fiind deschis anul trecut, în Bistrița.
”Estimăm că magazinul din București va fi vizitat, lunar, de aproximativ 500 de clienți”, declară Emil Țînț, CEO al subsidiarei locale a Husqvarna.
După Bistrița și București, următorul pas pentru dezvoltarea proiectului în plan local, care vizează un total de 10 concept store-uri Husqvarna pe segmentul premium, în următorii aproape trei ani, este Cluj-Napoca. Aici, lucrările de amenajare sunt în plină desfășurare, finalizarea lor fiind plănuită până la finalul anului în curs.
La nivel național, echipa Husqvarna împreună cu rețeaua de dealeri autorizați, numără în jur de 800 de angajați, dintre care aproximativ 500 se regăsesc în zona de retail. În afară de acest nou concept de magazine pe care a început să-l dezvolte anul trecut, compania este prezentă la nivel local printr-o rețea de aproximativ 200 de magazine.
Înființată în anul 1689, Husqvarna, care face astăzi parte din grupului suedez omonim, are peste 2.000.000 de unități vândute.