Grupul Ringier folosește inteligența artificială la agregatorul Imoradar24.ro, pentru a analiza și ordona anunțurile imobiliare publicate pe site-uri de profil.
Site-ul Imoradar24.ro este operațional din iunie, dar a fost lansat oficial în octombrie.
Site-ul grupează anunțurile în proprietăți unice, iar pentru fiecare proprietate identifică unul sau mai mulți vânzători, agenții sau proprietari.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Credem în abordarea oraș-cu-oraș, deoarece ne permite să cunoaștem piața imobiliară din fiecare zonă în parte. Diferența de la multe oferte la toate ofertele este dată de cunoașterea detaliată a piețelor locale si identificarea dublurilor. În această toamnă am reușit o acoperire foarte buna în orașul Cluj-Napoca, unde credem că efervescența pieței imobiliare avea mare nevoie de serviciile imoradar24. Componenta esențială a imoradar24 este Inteligența Artificială (Artificial Intelligence), care face posibilă identificarea proprietăților pe internet și analizarea mai multor criterii care ne ajută să identificăm proprietățile unice”, a declarat Mihai Cune, Product Manager Imoradar24.ro, Ringier Romania.
Grupul Ringier este cea mai importantă companie media din Elveția, care operează pe plan internațional și are, la nivel global, peste 8.000 de angajați, mai mult de 120 de ziare și reviste, tipografii, diverse canale radio și TV și peste 80 de platforme web și mobile.
În România, grupul Ringier deține și operează portalul imobiliare.ro, agregatorul imoradar24.ro, portalul locurilor de muncă ejobs.ro și numeroase publicații tipărite și online.