Compania MAM Bricolaj (Materiale și Accesorii pentru Mobilier), furnizor de materiale si accesorii pentru mobilier, a deschis al doilea magazin în București, investiție de 250.000 de euro.
Noul magazin are o suprafața de vânzare de 1.100 de metri pătrați.
"Pe termen lung, ne propunem să extindem rețeaua și prin magazine la nivel național, iar pentru 2020 avem în plan deschiderea celui de al treilea magazin din București", a declarat Cristian Găvan, fondator MAM Bricolaj.
În medie, în magazinele MAM Bricolaj sunt 400 de tranzacții pe zi si un flux de aproximativ 800 de persoane. Anul acesta, numărul de tranzacții a fost depășit cu 15% față de anul precedent.
Coșul mediu de cumpărături este de 224 lei în magazinele din București, în creștere cu 13% față de 2018. Mai mult, la comenzile online, coșul mediu este mai mare, de 314 lei, în creștere cu 8% față de anul precedent.
Planurile pe termen lung ale companiei includ deschiderea a două magazine noi la nivel regional, dar și listarea la bursă, pentru a atrage capital de dezvoltare.
Pentru 2020, MAM Bricolaj își propune o creștere constanța și extinderea în București cu un punct de lucru în sectorul 6, ajungând la trei magazine în Capitală. Astfel, estimează o creștere de 30% a cifrei de afaceri pentru anul viitor, iar așteptările pentru 2019 vizează o sumă de peste 6 milioane de euro, cu 15% mai mult față de anul precedent.