Lanțul moldovean de magazine de tutun „Casa del Tabaco”, având în portofoliu peste 3.000 de produse, subdistribuitor oficial al companiei Habanos, producător de trabucuri cubaneze, și al trabucurilor italiene Toscanello, intră în România, relevă date analizate de Profit.ro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Compania este importator și distribuitor de branduri de produse de tutun premium și accesorii pentru fumat, lansându-se pe piața din Republica Moldova în ziua de Crăciun 2005 și prezentându-se astăzi drept lider pe piața vecină a bunurilor și serviciilor asociate cu produsele din tutun premium.
"La moment, suntem una dintre cele mai mari și mai unice companii din Moldova, domeniul nostru de activitate fiind axat pe livrările către lanțurile comerciale, HoReCa și magazinele specializate pe comerțul cu produse din tutun de lux și accesorii", se prezintă compania.
Compania distribuie și țigările de foi aromate Candlelight, fabricate de Joh. Wilh. Von Eicken, Corsar of the Queen și Aroma de Habana, produse de cea mai veche fabrică de tutun din Rusia – „Fabrica de țigări și trabucuri din Pogar”, din 1915 - și țigările de foi Marvel ale fabricii de tutun din Lvov.
CITEȘTE ȘI VIDEO Pregătiri pentru o investiție de 40 milioane euro în țară, într-o fabrică de reciclare. România - pionier în Europa centrală și de EstEste și distribuitorul oficial și exclusiv în Republica Moldova al produselor pentru narghilea Adalya (Turcia), Afzal (India), Al Fakher (Emiratele Arabe), Darkside și Dailyhookah (Federația Rusă), Fumari (SUA), Must Have (Federația Rusă), Nakhla (Egipt), Serbetli (Turcia), Social Smoke (SUA), Tanjiers (SUA), ZOMO (Paraguay).
Compania are o rețea de 15 magazine proprii. în zona Chișinău.
CITEȘTE ȘI FOTO Aplicația de job matching nPloy - Tinder for Jobs - a obținut o nouă finanțare inclusiv pentru extindere în RomâniaControlată de Alexandr Baburin și Dmitrii Strusovschii, a avut în 2022 afaceri de 201,2 milioane lei moldovenești (10,3 milioane euro) și un profit net de 65 milioane lei moldovenești, cu 33 de angajați. Atât afacerile, cât și profitul sunt aproape duble față de anul precedent.