Uniqa Asigurări a anunțat că a înregistrat, în primul trimestru al anului, o creștere de 21% pe segmentul de asigurări non-auto, comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, înregistrând prime brute subscrise pe acest segment în valoare de 8,9 milioane de euro, conform IFRS.
Totodată, UNIQA Asigurări de viață a raportat, în primele trei luni, o creștere de 24% a vânzărilor de asigurări de viață, comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, înregistrând prime brute subscrise pe acest segment în valoare de 4,8 milioane de euro, conform IFRS. Cele doua companii au raportat un profit de 750.000 euro în primele trei luni, scrie News.ro.
”În primul trimestru al anului 2019, obiectivele de reducere a expunerii în zona asigurărilor obligatorii de raspundere civilă auto și creștere pe liniile profitabile de activitate au continuat să susțină strategia de dezvoltare durabilă a companiilor UNIQA Asigurări și UNIQA Asigurări de viață”, se arată în comunicat.
Asigurările non-auto și asigurările de viață au ramas principalii contributori la aceasta evoluție, înregistrând creșteri semnificative, de două cifre, față de aceeași perioadă a anului anterior. Totodata, dinamica segmentului auto a sprijinit obiectivele dezvoltării durabile.
Asigurările obligatorii de raspundere civilă auto au continuat să își restrângă impactul asupra portofoliului, înregistrând o scădere de 17% a volumului de vânzări, în timp ce asigurările facultative de tip Casco au luat un avans de 4%, comparativ cu primele trei luni din 2018.
”În total, cele două companii UNIQA au încheiat primul trimestru al anului 2019 cu prime brute subscrise situate la nivelul de 25,4 milioane de euro, generate de creșterea portofoliului pe segmentele de asigurări profitabile, marcând astfel o creștere de 10% față de rezultatele înregistrate anul trecut, pentru același interval”, se arată în comunicat.