Veniturile Twitter au crescut cu 36% în primul trimestru față de aceeași perioadă a anului trecut, la 594,5 milioane de dolari, iar pierderile s-au înjumătățit, la 79,7 milioane de dolari, dar rezultatele au fost sub așteptările analiștilor, provocând o scădere a acțiunilor companiei cu 13,6%, relatează Reuters.
Creșterea veniturilor a fost frânată în primul trimestru de cheltuielile sub așteptări ale furnizorilor de publicitate, iar estimările Twitter pentru trimestrul al doilea sunt cu mult sub așteptările analiștilor.
Baza de utilizatori a companiei a crescut modest, la 310 milioane de utilizatori activi pe lună, în trimestrul încheiat pe 31 martie, de la 305 milioane în trimestrul patru, dar avansul a depășit estimările.
CITEȘTE ȘI BitDefender anunță o vulnerabilitate în sistemul de autentificare folosit de Facebook care ar fi permis accesul la conturile utilizatorilor"Este evident că Twitter are probleme. Creșterea nici măcar nu se apropie de cea așteptată de ceva timp", a declarat Arvind Bhatia, analist la CRT Capital, conform news.ro.
Reprezentanții Twitter au explicat analiștilor că furnizorii de publicitate, în special cei din Europa, și-au limitat cheltuielile înaintea unor evenimente majore, între care Olimpiada și Liga Campionilor.
Directorul financiar al Twitter, Anthony Noto, a spus că obiectivul pe termen lung al Twitter este să aibă milioane de clienți pentru publicitate, la fel ca principalii săi concurenți.
Facebook are peste 3 milioane de clineți pentru publicitate.
CITEȘTE ȘI Google România: Patru români din zece nu au deloc competențe digitaleTwitter are probleme din cauza stagnării creșterii numărului de utilizatori din cauza interfeței mai complexe, care o face mai puțin atractivă pentru utilizatorii noi.
În cadrul planului de redresare, compania a dezvoltat ofertele live, precum comentarii live și servicii video prin aplicația Periscope.
Directorul general Jack Dorsey a spus că atragerea de talente este principala prioritate în acest an, mai ales în echipele de inginerie și de produse.
La începutul acestui an, Twitter a pierdut mai mulți directori de top, iar de atunci are doi noi membri în consiliul de administrație și un nou director de marketing.
Pentru trimestrul al doilea, Twitter anticipează venituri de 590-610 milioane de dolari, în timp ce analiștii se așteptau la 677,57 milioane de dolari.