Serviciile ING Bank funcționează din nou cu dificultate. "Sunt incidente izolate", susțin reprezentanții băncii

Serviciile ING Bank funcționează din nou cu dificultate. "Sunt incidente izolate", susțin reprezentanții băncii
Profit.ro
Profit.ro
scris 3 oct 2016

Mai mulți clienți ai ING Bank România au semnalat din nou, luni, că nu pot accesa unele servicii ale băncii, după o situație similară înregistrată vineri, însă reprezentanții sucursalei românești a grupului olandez susțin că este vorba doar de incidente izolate.

”Sunt incidente izolate”, a declarat pentru News.ro, purtătorul de cuvânt al băncii, Iosefina Frolu.

Înrebată de înseamnă incidente izolate, Frolu a afirmat că, ”din când în când, clienții nu pot face plățile”.

Vineri, clienții băncii s-au confruntat cu incidete similare.
"Există o durată mai mare la logarea în sistem a unor clienți, așa că aceștia sunt deconectați. Dar la o încercare ulterioară, clienții pot să acceseze serviciile băncii", a declarat vineri un reprezerntant al ING Bank, pentru News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Problemele au fost semnalate pe parcursul zilei de vineri la ore diferite.

EXCLUSIV Cum sunt împiedicate companiile să-și afle dreptatea: Jumătate din suma contestată la ANAF stă nesoluționată din cauza sesizărilor penale CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Cum sunt împiedicate companiile să-și afle dreptatea: Jumătate din suma contestată la ANAF stă nesoluționată din cauza sesizărilor penale

Situațiile înregistrate vineri și luni vin după ce, în 10 septembrie, un incident  generat de un test al sistemului de stingere a incendiilor a făcut indisponibile rețeaua de bancomate, sistemele de acceptare a cardurilor ING și serviciul Home’Bank.

Ulterior, banca anunță că va returna comisioanele clienților care au retras sâmbătă bani la bancomatele altor bănci și ar putea acoperi și alte costuri ale clienților.

"Sâmbătă 10 septembrie, în timpul unui test planificat în centrul nostru de date pentru sistemul de stingere a incendiilor, procedura de eliberare a gazului Inergen a afectat în mod sever și neașteptat mai multe servere și sistemul de stocare a datelor. Primele probleme au început să apară după ora 13.00", a arătat ING Bank, într-un comunicat.

După incident, ING a admis că a comunicat neadecvat pe perioada incidentului.

"Ne pare rău că am dezamăgit pentru că nu am comunicat proactiv în primele ore. Defecțiunea sistemelor de comunicare (website, sms,mail-uri) a afectat transmiterea mesajelor către clienți. Ne cerem scuze încă o dată pentru situațiile neplăcute pe care le-au întâmpinat clienții noștri și ne asumăm responsabilitatea pentru problemele cauzate", a susținut banca.

Banca avea 866.000 de clienți activi în România la finalul lui 2015.

ING este una dintre cele mai mari 10 bănci din România, aflându-se pe locul șapte la finalul anului 2015 după active, cu o cotă de piață de 6,3%.

Spre deosebire de celelalte mari bănci din sistemul bancar românesc, ING nu este înregistrată ca bancă în România, ci are statut de sucursală la București a ING Bank Amsterdam.

viewscnt
Afla mai multe despre
ing
iosefina frolu