Fintech-ul Revolut a prezentat un software de plăți, pe care companiile, precum magazinele online, îl pot integra pentru a primi plăți de la clienții.
Cu noua soluție, prin care Revolut ajunge să concureze direct cu companii precum Stripe ori Adyen, firmele pot integra direct instrumentele de plată sau pot să dezvolte propriile facilități personalizate de plăți.
Unul din instrumentele noului sistem presupune ca firmele să trimită un link clientului, care să ducă la procesarea plății prin aplicația Revolut.
CITEȘTE ȘI Dolarul a încheiat cea mai slabă săptămână din ultima lună și a atins un nou minim al ultimilor 2 ani și jumătateServiciul dezvoltat de Revolut Business, care se laudă în prezent cu peste jumătate de milion de clienții, este, la început, disponibil doar în Europa.
Evaluată la 5,5 miliarde de dolari, Revolut va opri pentru acest serviciu de la companiile europene care-l vor folosi un comision de 1,3%.
Ulterior, serviciul va fi lansat la nivel global, însă, în afara Europei, comisionul se va ridica la 2,8%.
Revolut se concentrează, deocamdată, pe firmele mici și mijlocii și le va oferi clienților de business plătitori anumite facilități, în funcție de planul lunar folosit, precum un anumit număr de tranzacții gratuite.