Raiffeisen Bank își schimbă abordarea de angajator pentru experții IT, în actualul context de pandemie, și deschide poziții “fully remote” pentru departamentul IT.
Angajații acestui departament pot lucra de oriunde din țară, cu condiția să aibă o conexiune stabilă la internet și disponibilitate să lucreze cu colegii aflați la distanță, folosind canalele de video conferința, chat și email, puse la dispoziție de companie.
”Ultimele luni ne-au convins că ne putem adapta rapid și putem să ne desfășurăm normal activitatea și de la distanță. Am implementat soluții care fac interacțiunea și munca de zi cu zi posibilă de oriunde. De asemenea, am început să facem angajări sau sesiuni de coaching, mentoring, training online, mutând toate procesele noastre din mediu fizic, în mediu virtual. Acum avem și observații și experiență mai multă. Am observant că proiecte mari, cu zeci de oameni implicați, au fost încheiate cu succes, chiar mai bine de la distanță. Asta ne-a dat încredere și am putut continua proiectele noastre ambițioase și agile în condiții bune”, a declarat Bogdan Pipernea, Director IT.
Raiffeisen Bank furnizează servicii universale de banking pentru 2,1 milioane de clienți persoane fizice, 93.000 de IMM-uri și 5.700 de companii mari și medii.