Comparativ cu luna septembrie a anului precedent, profitul net al ING Bank a scăzut cu 26%, ajungând la 443 milioane lei.
Veniturile totale au crescut cu 2% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 1,57 miliarde de lei, în timp ce costurile operaționale au crescut cu 8,6%.
Cererea pentru creditele ipotecare a crescut în cel de-al treilea trimestru, depășind cu 19% numărul solicitărilor primite în aceeași perioadă din 2019. 42% dintre acestea s-au îndreptat către creditele ipotecare cu dobândă fixă.
În contextul pandemiei COVID-19, anticipând efectele crizei generate de aceasta, costurile cu provizioanele s-au dublat comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 326 milioane lei.
Portofoliul de credite a ajuns la valoarea totală de 27,8 miliarde lei, indicând o creștere de 4% față de anul trecut. Portofoliul de depozite a crescut cu 25% în comparație cu anul trecut, ajungând la 42,9 miliarde lei, ceea ce a susținut creșterea activelor totale la suma de 51,4 miliarde de lei.
Astăzi, banca are peste un milion de clienți cu venituri recurente, ceea ce înseamnă că unul din șase români își primește salariul sau alte tipuri de încasări lunare într-un cont ING. Comportamentul clienților este puternic digital, în special în ceea ce privește preferința pentru mobile banking. Aproximativ 1,14 milioane de clienți au folosit Home’Bank în 2020, ceea ce reprezintă o rată de adopție de aproximativ 80% a serviciului de internet și mobile banking.
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 34 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice.