Compania Vrancart și-a majorat vânzările cu 4%, în timp ce profitul net a avansat marginal.
Producătorul de hârtie, carton și ambalaje Vrancart Adjud (VNC) a realizat în primele 3 luni ale anului venituri din cifra de afaceri de 59,15 milioane lei, cu 3,66% mai mari decât încasările de 57,06 milioane lei din perioada similară din 2016. Rezultatul operațional a fost de 7,10 milioane lei, cu o deviere de numai câteva sute de lei față de rezultatul înregistrat acum un an. Profitul net a fost de 6,04 milioane lei, în creștere marginală, cu 0,67%, comparativ cu rezultatul net global de 5,99 milioane lei din T1 2016.
Activele totale ale Vrancart se ridicau la 31 martie la 309,67 milioane lei, în creștere cu 6,61% față de cele de 290,46 milioane lei de la sfârșitul anului trecut. În același interval de raportare, datoriile s-au majorat cu 10,59%, la 137,49 milioane lei, de la 124,32 milioane lei.
CITEȘTE ȘI Tranzacție cu 2,5% din titlurile SIF Banat CrișanaVrancart a realizat la jumătatea lunii martie o emisiune de obligațiuni cu scadența la 7 ani în valoare de 38,25 milioane lei, subscrisă în proporție de 96,40% de acționarul majoritar SIF Banat Crișana (SIF1) care are o participație de 75,06% din titlurile producătorului de hârtie. Compania este listată la cota Bursei de Valori București și la ultimul preț de închidere de 0,1890 lei/acțiune, capitalizarea de piață a Vrancart se ridică la 194,99 milioane lei (42,85 milioane euro).