Compania Rommcarbon și-a dublat în primele 3 luni câștigul pretaxare EBITDA, la 8,09 milioane lei, de la 3,96 milioane lei în perioada similară a anului trecut.
Cum se poate menține și dezvolta pe piață un brand românesc va fi explicat la Videoconferința Profit.ro - Branduri românești - Made in Romania post criză.
Evenimentul, organizat împreună cu Lensa și Grupul Nordis, este programat pentru 23 mai, urmând să fie transmis în direct și la PROFIT NEWS TV
DETALII AICI
Romcarbon Buzău (ROCE), lider în piața românească a reciclărilor de mase plastice, a realizat în primul trimestru venituri consolidate de 89,91 milioane lei, cu 23,04% mai mari decât cele de 73,07 milioane lei din exercițiul financiar precedent. „Cea mai mare provocare pentru T1 2022 a rămas costul și disponibilitatea materiei prime (granule de plastic) și creșterea accelerată a costului utilităților”, spune compania în raportarea trimestrială.
Profitul net la nivel de grup a crescut de 7,5 ori, la 4,47 milioane lei, față de cel cu puțin peste 600.000 de lei de la T1 2021. Rezultatul individual a fost de 1,05 milioane lei, la care se adaugă aportul câștigurilor de la fime din grup: 1,19 milioane lei de la Energo Install și 710.000 de lei de la Livingjumbo Industry
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Anxietate pe piețe. Efectele inflației ridicate încep să se vadăLa data de 31 martie, activele companiei se situau la 314,68 milioane lei, în creștere cu 4,29% față de cele de 301,74 milioane lei de la sfârșitul anului trecut. În același interval de raportare, datoriile, în cea mai mare parte împrumuturi bancare de la UniCredit Bank și BRD Groupe Societe Generale, s-au majorat cu 5,17%, la 171,24 milioane lei, de la 162,82 milioane lei.
Romcarbon este listată la cota BVB, are acționariat majoritar din Taiwan, și la prețul de închidere de ieri de 0,2800 lei/acțiune, are o capitalizare de piață de 69,99 milioane lei (14,95 milioane euro).