Distribuitorul de profile de tâmplărie din aluminiu Alumil Rom Industry, deși a avut afaceri relativ constante, și-a diminuat cu 56% profitul net la 6 luni la aproximativ 230.000 de lei.
Alumil Rom Industry (ALU), compania care desface pe piața românească profilele de tâmplărie din aluminiu produse de compania greacă Alumil Miloas, a realizat în prima jumătate a anului venituri din vânzări de 28,18 milioane lei, cu 3,22% peste cele de 27,30 milioane lei din S1 2016. Costurile aferente vânzărilor s-au majorat într.o dinamică ușor superioară, +5,35%, la 19,67 milioane lei, de la 18,67 milioane lei.
Astfel, marja brută a fost de 8,51 milioane lei, în coborâre cu 1,39% față de 8,63 milioane lei în primele 6 luni ale anului trecut. Profitul operațional de aproximativ 592.000 de lei este cu 38,02% mai mic, iar profitul net a sufert un recul de 56,02%, la aproximativ 230.000 de lei, de la cele cu puțin peste 525.000 de lei din primul semestru al lui 2016. La 3 luni, înainte de sezonul construcțiilor, compania afișase o pierdere de aproximativ 155.000 de lei.
CITEȘTE ȘI Teraplast își reduce afacerile semestriale, profitul net scade. Compania reclamă blocajul din infrastructurăLa 31 iunie, compania avea active totale de 73,50 milioane lei, în scădere cu 6,30% față de cele de 78,44 milioane lei prinse în bilanț la data de 31 decembrie 2016. În același interval de raportare, datoriilor totale s-au redus cu 23,03%, la 16,61 milioane lei, de la 21,58 milioane lei
Alumil Rom Industry este listată la Bursa de Valori București din anul 2007, unde la ultimul preț de închidere de 0,6760 lei/acțiune, capitalizarea de piață a societății se ridică la 21,12 milioane lei (4,62 milioane euro).