Distribuitorul de profile de tâmplărie din aluminiu Alumil Rom Industry, deși a avut afaceri relativ constante, și-a diminuat cu 56% profitul net la 6 luni la aproximativ 230.000 de lei.
Alumil Rom Industry (ALU), compania care desface pe piața românească profilele de tâmplărie din aluminiu produse de compania greacă Alumil Miloas, a realizat în prima jumătate a anului venituri din vânzări de 28,18 milioane lei, cu 3,22% peste cele de 27,30 milioane lei din S1 2016. Costurile aferente vânzărilor s-au majorat într.o dinamică ușor superioară, +5,35%, la 19,67 milioane lei, de la 18,67 milioane lei.
Astfel, marja brută a fost de 8,51 milioane lei, în coborâre cu 1,39% față de 8,63 milioane lei în primele 6 luni ale anului trecut. Profitul operațional de aproximativ 592.000 de lei este cu 38,02% mai mic, iar profitul net a sufert un recul de 56,02%, la aproximativ 230.000 de lei, de la cele cu puțin peste 525.000 de lei din primul semestru al lui 2016. La 3 luni, înainte de sezonul construcțiilor, compania afișase o pierdere de aproximativ 155.000 de lei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La 31 iunie, compania avea active totale de 73,50 milioane lei, în scădere cu 6,30% față de cele de 78,44 milioane lei prinse în bilanț la data de 31 decembrie 2016. În același interval de raportare, datoriilor totale s-au redus cu 23,03%, la 16,61 milioane lei, de la 21,58 milioane lei
Alumil Rom Industry este listată la Bursa de Valori București din anul 2007, unde la ultimul preț de închidere de 0,6760 lei/acțiune, capitalizarea de piață a societății se ridică la 21,12 milioane lei (4,62 milioane euro).