Câștigul operațional a urcat cu 90%, la 2,34 milioane lei, în pofida diminuării cu aproape 15% a vânzărilor.
Veniturile din vânzări ale producătorului de profile de tâmplărie din aluminiu Alumil Rom Industry (ALU) s-au redus cu peste 7 milioane lei, la 42,02 milioane lei în primele nouă luni ale acestui an, față de 49,38 milioane lei în perioada similară din 2014. Cu toate acestea, profitul operațional a urcat, în același interval, cu 90,24%, la 2,34 milioane lei, de la 1,23 milioane lei, conform raportării aferente trimestrului al treilea, postată astăzi pe portalul companiei.
Profitul net a fost de 1,70 milioane lei, cu 95,40% mai mare decât cel de 0,87 milioane lei din primele trei trimestre ale anului trecut.
Compania avea, la 30 septembrie, un total al activelor de 83,25 milioane lei, cu 0,88% mai mare decât cel de 82,52 milioane lei prins în bilanțul de la finele anului trecut. Datoriile curente sunt stabilizate marginal peste reperul de 20 milioane lei, în timp ce datoriile pe termen scurt s-au redus cu 8,20%, la 9,74 milioane lei, față de 10,61 milioane lei la 31 decembrie 2014.
Alumil Rom Industry, care este controlată de compania-mamă din Grecia, în proporție de 55,90%, și de actualul președinte, Michail Sotiriou, deținătorul a 23,95% din acțiuni, este listată la Bursa de Valori București de la începutul anului 2008. La ultima cotație, de 0,91 lei/acțiune, capitalizarea bursieră a companiei se ridică la 24,38 milioane lei (5,49 milioane euro).