Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, a anunțat că a introdus Identity Check, o nouă soluție privind autentificarea de tip EMV 3D Secure, dezvoltată cu scopul de a îmbunătăți experiența pe care o au consumatorii atunci când fac plăți digitale.
În perioada următoare, băncile emitente vor înlocui, treptat, actualul SecureCode cu programul Mastercard Identity Check, în timp ce pe website-urile comercianților se va regăsi noua soluție, scrie News.ro.
”EMV®3-D Secure și Mastercard® Identity Check oferă noi beneficii comercianților și, totodată, vine în întâmpinarea unor limitări impuse de versiunea anterioară, 3-D Secure 1. Noul sistem a fost dezvoltat pentru a deveni cea mai bună soluție în combaterea fraudei plăților online, însă fără a afecta experiența de cumpărături”, se arată în comunicat.
CITEȘTE ȘI FOTO ING Bank a încheiat operațiunile de mutare în noul sediu. Petr Kellner, cel mai bogat om de afaceri din Cehia și proprietarul PRO TV, a cumpărat fostul sediu al bănciiPrintre principalele îmbunătățiri se numără sporirea securității pentru a combate tranzacțiile frauduloase, prin autentificarea în doi factori a consumatorilor, cu ajutorul biometriei, și nu prin parole statice.
În plus, este vizată compatibilitatea cu dispozitivele mobile, inclusiv cu aplicațiile mobile, pentru a reflecta dezvoltarea accelerată a comerțului electronic de pe mobil. Compania are în vedere și îmbunătățirea autentificării bazate pe risc prin analiza unui set mult mai extins de date referitoare la cumpărăturile efectuate.
”Încrederea în lumea digitală a devenit moneda critică a economiei, dar și a celei de-a patra revoluții industriale. De aceea este imperios necesar ca și procesul de plată să fie unul extrem de sigur, fără cusur și care să rezulte într-o experiență simplă și plăcută pentru consumatori. Ca lider în industria globală de plăți, ne-am asumat rolul de gardian atât al consumatorilor, cât și al emitenților și comercianților, și am lansat o soluție potrivită pentru viitorul e-commerce-ului, menită să asigure siguranța tranzacțiilor”, a declarat Roxana Turquin, Business Development Manager, Mastercard România.
Înainte să fie lansat, Mastercard Identity Check a trecut printr-o etapă de testare, în urmă căreia a reieșit faptul că reduce nivelul fraudei și al numărului tranzacțiilor declinate, și îi permite consumatorului să se autentifice fără probleme. Așadar, Mastercard Identity Check contribuie și la creșterea profitului comercianților și al emitenților de carduri.