ING România anunță un nou model operațional: reconfigurează operațiunile bancare din rețeaua de sucursale și mizează tot mai mult pe digital

ING România anunță un nou model operațional: reconfigurează operațiunile bancare din rețeaua de sucursale și mizează tot mai mult pe digital
Profit.ro
Profit.ro
scris 1 feb 2018

ING România anunță un nou model operațional implementat în 33 de sucursale proprii și integrarea serviciilor bancare pe platformele sale digitale, urmând a face tranziția către un model digital de tip self-service și a recrea fluxul operațional.

„ING se reinventează de câțiva ani și reinventează experiența de banking a clienților. Din 2014 până astăzi, am investit masiv în tehnologie și inovație, cu rezultate vizibile în business”, a declarat Michal Szczurek, CEO ING România. „Până la finalul acestui an vom reconfigura operațiunile bancare desfășurate în sucursale, folosind preponderent canale digitale – precum platformele de internet banking sau interfețele disponibile în sucursalele ING - și canale alternative.”

Urmărește-ne și pe Google News

Modelul digital de banking reflectă comportamentul clienților ING care derulează prin intermediul platformelor digitale peste 99% din serviciile tranzacționale de bază. Banca va transfera depunerea clasică de la ghișeu în rețeaua sa de 600 de ATM-uri, ceea ce va permite clienților să facă depozite sau retrageri de numerar 24 de ore din 24. Clienții corporate pot beneficia de servicii de colectare a numerarului și instrumentelor de debit de la sediul companiei.

STUDIU 33% dintre angajații din domeniul medical au împrumutat bani pentru a-și redresa bugetul. La polul opus se află IT-iștii, care reușesc să economisească CITEȘTE ȘI STUDIU 33% dintre angajații din domeniul medical au împrumutat bani pentru a-și redresa bugetul. La polul opus se află IT-iștii, care reușesc să economisească

„Digitalizarea a adus schimbări majore în viața noastră și în business, dar provocarea nu este tehnologică, ci umană, în primul rând. Strategia digitală presupune reinventarea rolurilor pe care le-am creat în companie și suntem pregătiți să facem toate eforturile pentru a reține și susține echipa în perioada de tranziție către noua arhitectură organizațională”, adaugă CEO-ul ING România.

ING România a lansat primele servicii automatizate și digitalizate în 2004, pionierând conceptul de Self’Bank, și în 2006, odată cu lansarea platformei de internet banking, Home’Bank. Începând cu 2014, compania a investit semnificativ în tehnologie și inovație pentru a pune la dispoziția clienților produse digitale precum conturile de euro sau economii, fondurile mutuale sau creditul de nevoi personale.

ING operează în cadrul unei rețele de 180 de sucursale și asigură servicii bancare pentru 1,1 milioane de clienți activi persoane fizice, 12.000 de clienți din segmentul IMM-uri și 1000 de companii mari și multinaționale.

viewscnt
Afla mai multe despre
ing romania
self-service
banca