Cifra de afaceri a SIPEX Company, specializată în comercializarea de materiale de construcții, a urcat, în primele 9 luni ale anului, cu 3,77%, la 236,13 milioane lei, de la 227,55 milioane lei în perioada similară a anului trecut. Creștere cu peste 70% a datoriilor.
Profit.ro organizează pe 27 noiembrie, cu transmisiune în direct inclusiv la PROFIT NEWS TV, cea de-a șasea ediție a Profit Financial.forum, cu lideri ai piețelor financiare și autorităților din domeniu, respectiv din conducerea Băncii Centrale, Guvernului, Ministerului de Finanțe, Autorității de Supraveghere Financiară, ca și cu manageri de top din bănci comerciale, companii din piața de capital, asigurări și administratori de fonduri
SIPEX Company (SPX) a realizat în primele 3 trimestre venituri totale din exploatare de 241,54 milioane lei, cu 14,21% mai mari decât cele de 231,79 milioane din exercițiul financiar precedent. Este o performanță în contextul unei majorări cu 13,34% a segmentului business to business, la 87,67 milioane lei, de la 77,35 milioane lei, în timp ce segmentul de retail a fost relativ constant.
„Avem un istoric de afacere care a rămas profitabilă în orice context, fie că este un context de criză economică, socială sau pandemie. Am înregistrat o creștere a afacerilor și profit într-un mediu macroeconomic dificil și un sector al construcțiilor afectat de provocări diverse”, spune în raportarea trimestrială CEO-ul Irinel Gheorghe, care controlează 91,90% din acțiuni.
CITEȘTE ȘI Compa Sibiu vizează o valorificare mai bună a activelor imobiliareÎn același interval de raportare, cheltuielile totale de exploatare au crescut cu 9,32%, la 238,31 milioane lei, de la 218,00 milioane lei. Din aceste costuri, 85,27% îl reprezintă cheltuielile cu mărfurile. Astfel, compania a afișat un profit net de 3,01 milioane lei, cu 73,66% mai mic decât cel de 11,56 milioane lei de la S1 2022. La S1, câștigul net era deja de 3,32 milioane lei.
„Am continuat să ne concentrăm pe dezvoltarea de parteneriate și extinderea gamei de produse. Suntem flexibili, ne-am adaptat ofertele permanent pentru a răspunde așteptărilor pieței și am gestionat eficient stocurile, elemente care au sprijinit avansul vânzărilor.”, spune Irinel Gheorghe.
Compania comercializează o gamă largă de produse, atât mărci internaționale, cât și mărci proprii sub brandul „Meșterică” și „Profit” din 2013. Printre brandurile distribuite de SIPEX se numără: Ceresit, Rigips, Isover, Weber, Cesarom, Swisspor, Austrotherm, Firos, Porotherm, Tondach, Brikston, Ytong, Leier, Structo, Tenco, Sapabet, Aco, Holver, Kronospan, Romstal. Principalele categorii de produse comercializate sunt adezivi și mortare, hidro și termoizolații, metale, materiale grele, plăci gips carton.
Activele totale ale SIPEX se ridicau la data de 30 septembrie la 139,11 milioane lei, fiind cu 24,12% mai mari decât cele de 112,07 milioane lei de la 1 ianuarie 2023. În aceeași perioadă, datoriile totale s-au majorat cu 73,03%, la 71,12 milioane lei, de la 41,10 milioane lei.
Titlurile companiei sunt listate pe piața AeRO a Bursei de Valori București unde, la prețul de 0,3200 lei/acțiune, care situează capitalizarea de piață la 127,96 milioane lei (25,86 milioane euro).
Secțiune realizată în parteneriat cu ING
Să ai un business de succes înseamnă, printre altele, să-ți alegi un partener de drum care te înțelege și te însoțește cu soluții potrivite pentru fiecare etapă de dezvoltare.
ING îți susține afacerea cu soluții variate: de la informații despre cum accesezi fonduri europene, la consultanță de business și produse bancare. Asta înseamnă banking și mai și de la ING.