Credit Europe Group anunță că obligațiile lunare de plată la creditele CHF au fost reduse cu 20%

Credit Europe Group anunță că obligațiile lunare de plată la creditele CHF au fost reduse cu 20%
scris 3 mar 2016

Restructurarea creditelor în franci elvețieni de către Credit Europe Group a diminuat, în medie, obligațiile lunare de plată ale clienților cu 20%, au anunțat, joi, reprezentanți ai entității financiare.

Credit Europe Group a restructurat deja, mai mult de 1.000 dintre creditele clienților cu împrumuturi în franci elvețieni (CHF), iar din total 30% au fost restructurate în anul 2015, 'ca urmare a eforturilor susținute întreprinse cu scopul de a oferi soluții rapide clienților aflați în dificultate financiară'.

Urmărește-ne și pe Google News

"Deservirea nevoilor clienților noștri începe întotdeauna cu o bună cunoștere a nevoilor lor. Cu cât le vom cunoaște mai bine, cu atât putem analiza mai bine potențiale alternative de satisfacere a acestora. Soluțiile oferite sunt de fiecare dată în linie cu capacitatea actuală de plată a clienților, capacitate evaluată de către instituția noastră pe baza documentelor puse la dispoziție de către clienți", arată oficialii Credit Europe Group, într-un comunicat.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Din dorința de a înțelege cât mai bine nevoile clienților din această perspectivă, a fost înființat, recent, un HOTLINE (021. 406. 50. 60) dedicat. Aici, clienții cu credite denominate în franci elvețieni (CHF), care au nevoie și doresc să acceseze soluții customizate (dedicate), vor putea să beneficieze mai ușor de un canal de comunicare cu reprezentanții instituției.

Polonezii de la Innova Capital au vândut procesatorul român de plăți Provus Group pentru 32 milioane euro CITEȘTE ȘI Polonezii de la Innova Capital au vândut procesatorul român de plăți Provus Group pentru 32 milioane euro

Prin accesarea acestui hotline dedicat, clienții pot începe discuții și analiza alternative potențiale de rezolvare a nevoilor lor.

"Analizăm situația fiecărui client în parte și identificăm, în măsura posibilităților, soluții personalizate cât mai bune, pentru fiecare caz în parte. Instituția noastră este pe deplin angajată ca, împreună cu clienții noștri, să găsească soluții adecvate pentru fiecare situație individuală în parte, în așa fel încât, dificultățile financiare ale acestora să fie ușurate și să poată beneficia în continuare de proprietățile lor", precizează Credit Europe Group.

Din cauza efectelor adverse generate de evoluția cursului de schimb CHF-RON, Credit Europe Group a pus deja în aplicare o serie de măsuri de preîntâmpinare a dificultăților financiare traversate de client, acestea incluzând reducerea nivelului dobânzii și perioada de grație la plata principalului.
        
În România, Credit Europe Bank asigură o gamă largă de produse și servicii pentru persoane fizice, IMM-uri și corporații, prin intermediul unei rețele alcătuite din 57 de sucursale, agenții și puncte de lucru, precum și prin canale alternative de distribuție: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet și Phone Banking.

În 2013, Credit Europe Bank (România) S.A. a marcat 20 de ani de prezență pe piața locală. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial și Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) și apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele Credit Europe Bank România.

Sursa: Agerpres

viewscnt
Afla mai multe despre
credit europe group
credite chf