Profitul net de 70 milioane lei înregistrat de Credit Europe Bank România în anul 2021 vine în mare parte pe fondul majorării cifrei de afaceri a cardurilor de credit, dar și al scăderii cheltuielilor operaționale.
În perioada ianuarie – decembrie 2021, activele băncii au atins valoarea de 4.3 miliarde de lei, în creștere față de anul 2020, în timp ce portofoliul de credite a atins nivelul de 2 miliarde lei și depozitele atrase de bancă au crescut la valoarea la 2,5 miliarde lei. Venitul total al băncii pentru anul 2021 a fost 214 milioane lei, înregistrând o ușoară creștere de 2,8% față de aceeași perioadă a anului 2020. Pe de altă parte, cheltuielile operaționale au scăzut cu 39,6%, ajungând la 137 milioane lei la finalul anului 2021.
Rezultatele băncii au marcat o creștere constantă și stabilă în ultimii ani datorită serviciilor și principalelor produse, Credit Europe Bank Romania consolidându-și astfel mai multe direcții de business: cardurile de credit – CardAvantaj fiind primul card de cumpărături de pe piața autohtonă -, depozitele și creditele corporate. Cifra de afaceri a cardurilor de credit a crescut cu 9,7% în 2021 comparativ cu 2020, iar vânzările prin POS-urile Băncii au crescut, de asemenea, cu 9%.
„Adopția digitală în rândul clienților băncii este în creștere stabilă datorită atât aplicației mobile AVANTAJ2go, cât și metodelor de plată contactless Apple Pay, Google Pay, gadgeturilor – sticker + brățară - AVANTAJ2go și OPTIMO2go și platformei îmbunătățite de Internet Banking”, a declarat Yakup Çil, CEO al Credit Europe Bank România.
Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, Banca este activă din anul 1993, când a activat sub denumirea de Banca de Credit Industrial și Comercial, devenind Finansbank (în anul 2000), iar apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind denumirea de Credit Europe Bank România.