BCR a înregistrat în fiecare lună din acest an 10.000 de noi utilizatori de servicii bancare pe smartphone

BCR a înregistrat în fiecare lună din acest an 10.000 de noi utilizatori de servicii bancare pe smartphone
scris 22 mai 2017

Banca Comercială Română (BCR), cea mai mare bancă de pe piața românească după active, a înregistrat, în medie, 10.000 de noi utilizatori de servicii bancare pe telefonul mobil (mobile banking) pe lună în acest an, a anunțat luni banca.

Aplicația de mobile banking a BCR a înregistrat peste 250.000 de descărcări în 2017, de peste trei ori mai multe față de 2014, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

“Dacă în 2013, la un an după ce am lansat serviciul de Mobile Banking, aveam 10.000 de clienți activi, anul acesta am ajuns să creștem cu 10.000 de clienți activi pe lună. Este un rezultat direct al resurselor pe care le alocăm pentru serviciile noastre digitale. (...) Vorbim, practic, de o treime din angajații BCR, care și-au asumat promovarea și oferirea de suport în digitalizare, atât în rândul angajaților noștri, cât și în cel al clienților”, a declarat directorul executiv al departamentului de digital banking din BCR, Marian Ignat.

Nassim Taleb: Globalizarea este o epavă. Va fi mai rău decât în 2007, pentru că bursa va cădea și mai de sus CITEȘTE ȘI Nassim Taleb: Globalizarea este o epavă. Va fi mai rău decât în 2007, pentru că bursa va cădea și mai de sus

În prezent, 99% dintre angajații BCR sunt utilizatori activi ai serviciilor digitale ale băncii.

BCR este cea mai mare bancă după valoarea activelor pe piața românească și este controlată de grupul financiar austriac Erste.

În primul trimestru din acest an, grupul BCR a obținut un profit net de 37 milioane euro în scădere cu circa 40% față de aceeași perioadă a anului trecut.

viewscnt
Afla mai multe despre
servicii bancare
bcr
smartphone