ING Bank România a încheiat primul trimestru din acest an cu un profit net de 347 de milioane de lei, cu 1% mai mare decât rezultatul din aceeași perioadă a anului trecut. Activele totale au crescut cu 14,1% și veniturile cu 11,3%.
ING România raportează venituri de 877 milioane lei și active totale de 71,4 miliarde lei, în creștere cu 11,3%, respectiv cu 14,1% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Costurile cu provizioanele au crescut la 58 de milioane de lei – la jumătatea anului trecut erau de 35 de milioane de lei.
Banca funcționează ca sucursală a grupului olandez ING și nu publică rapoarte financiare detaliate pentru România.
Printre realizările din ultima perioadă, ING România remarcă accesul clienților IMM cu un singur acționar la actualizare online a datelor - în primele trei luni ale anului 2024, 48% dintre clienții eligibili și-au actualizat datele prin acest nou proces digital.
ING împlinește în 2024 30 de ani de existență pe piața din România, unde are peste 1,8 milioane de clienți.