CSALB a lansat o aplicație online pentru a simplifica pașii de depunere a cererilor

CSALB a lansat o aplicație online pentru a simplifica pașii de depunere a cererilor
Profit.ro
Profit.ro
scris 1 aug 2018

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB), instituție care administrează infrastructura necesară soluționării amiabile a neȋnțelegerilor cu bănci și IFN-uri, a anunțat miercuri că lansează o aplicație online prin care consumatorii pot transmite solicitările de conciliere sau arbitraj.

Aplicația este lansată cu scopul de a simplifica procedurile și a scurta durata procesului de conciliere, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

”Aplicația este ușor de folosit, atât de către utilizatorii experimentați cât și de persoanele mai puțin obișnuite cu tehnologia și este benefică atât pentru comercianți cât și pentru conciliatori. Prin noua aplicație, un utilizator poate avea la îndemână, rapid, toate documentele asociate sesizării pe care a formulat-o și de care ar putea avea nevoie. Ne așteptăm ca această facilitate să ȋncurajeze consumatorii să apeleze la CSALB și, ȋn același timp, să permită o viteză mai mare de procesare a cazurilor primite”, a declarat un membru al Colegiului de Coordonare CSALB, Alexandru Păunescu.

Evenimente

8 noiembrie - Maraton Black Friday
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Veste bună pentru românii cu credite: cea mai mare parte a creșterilor de dobânzi s-a consumat, spun profesioniști din zona grupurilor bancare. Ce anticipări sunt pentru deja celebrul ROBOR CITEȘTE ȘI Veste bună pentru românii cu credite: cea mai mare parte a creșterilor de dobânzi s-a consumat, spun profesioniști din zona grupurilor bancare. Ce anticipări sunt pentru deja celebrul ROBOR

Aplicația permite încărcarea directă a documentelor inclusiv de pe telefon, prin scanarea acestora. Astfel, consumatorii au posibilitatea să uploadeze documentele în aplicație, iar acestea vor putea fi văzute direct de bancă și conciliator fără a mai fi necesară trimiterea separată a documentelor, potrivit CSALB.

”Pentru a folosi această linie de comunicare directă, consumatorii de servicii financiare pot accesa aplicația de pe site-ul www.csalb.ro. Consumatorul va completa solicitarea de pe site (pe care o găsește în Formulare cereri / accesează cerere / creează solicitare). După completarea solicitării, consumatorul va primi un mail prin care îi este transmisă invitația de a accesa aplicația”, se arată în comunicat.

Documentele introduse în formularul de înregistrare se încarcă în aplicație, iar timpul de procesare a acestora este de aproximativ o oră. Pe email, în procedura clasică, procesarea documentelor dura aproximativ o zi, potrivit CSALB.

Aplicația a fost configurată de compania Kapsch, conform principiilor Regulamentului General privind Protecția Datelor Personale (GDPR).

viewscnt
Afla mai multe despre
csalb
aplicatie
banci