Astfel, într-o singură zi au fost derulate 11 milioane de tranzacții, cu 14% mai multe față de Black Friday 2024. Mai mult, peste 700.000 de tranzacții/oră s-au înregistrat timp de nouă ore consecutiv (în intervalul 8.00–17.00).
Cu peste 1 milion de tranzacții, ora de aur a fost în intervalul 9.00 – 10.00.
În fiecare secundă de Black Friday s-au realizat, în medie, 230 de tranzacții prin BT, cu un maxim de peste 500 de tranzacții pe secundă.
Numărul cumpărăturilor online în rate a crescut cu 17% față de anul trecut.
Cele mai mari achiziții cu cardul BT, cu ocazia evenimentului de shopping, au fost cumpărături premium din categoria auto, ceasuri și mobilier.
În comparație cu Black Friday 2024, numărul tranzacțiilor realizate prin opțiunea Pay with BT Pay a fost de patru ori mai mare, această funcționalitate fiind acum disponibilă pe 30.000 de site-uri partenere. Prin intermediul aplicației BT Pay, clienții pot face plăți rapide și își pot gestiona mai simplu cardurile, inclusiv emiterea instant a acestora și modificarea limitelor de tranzacționare.
BT este principalul procesator de plăți din România, datorită dimensiunii business-ului și a volumului semnificativ de operațiuni gestionate prin canalele sale și și-a dezvoltat o infrastructura digitală extinsă și scalabilă pentru a susține creșterea comerțului online și fizic, asigurând fluxul de tranzacții inclusiv în momente de vârf, precum Black Friday.















