Banca de Investiții și Devoltare (BID) vrea să închirieze un spațiu cu suprafață utilă de 2.000 de metri pătrați într-o clădire de birouri, destinat derulării activității băncii. BID este o instituție financiară care urmează să susțină dezvoltarea economică și socială, competitivitatea și inovarea. Instituția de credit își va desfășura activitatea sub supravegherea Băncii Naționale a României.
Potrivit anunțului băncii, spațiul este necesar a fi situat la o distanță de până la 500 de metri față de o stație de metrou și va trebui să includă deja opțiuni funcționale esențiale precum autorizații, cablare, mobilier.
Solicitările de clarificări se transmit până la data de 17 septembrie 2024, iar termenul limită de depunere a ofertelor este data de 20 septembrie 2024.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Contractul pentru care banca așteaptă acum oferte are o perioadă de 5 ani.
Principalele cerințe tehnice și funcționale ale spațiului ce se dorește a fi închiriat
- Suprafață utilă de 2000 mp (+/-5% diferență);
- Spațiul trebuie să fie dotat cu mobilier pentru un număr de cel puțin 150 de posturi de lucru;
- Spațiul să fie situat în București la o distanță de până la 500 m față de o stație de metrou;
- Spațiul să dețină certificatul BREEAM excellent sau Platinum LEED;
- Spațiul să permită instalarea în interior și exterior a însemnelor Băncii sau a altor elemente de publicitate care au legătură cu activitatea Băncii;
- Spațiul trebuie să dețină utilitățile, amenajările și autorizațiile necesare pentru a putea fi utilizat și înregistrat ca sediu de bancă;
- Spațiul oferit spre închiriere trebuie să fie finisat, racordat la rețelele de energie electrică, apă, canalizare, să aibă grupuri sanitare, să fie dotat cu sistem răcire/încălzire/ventilare a aerului, să fie cablat, să aibă prize pentru telefonie și calculatoare sau posibilitatea de montare a acestora;
- spații de parcare în conformitate cu prevederile Hotărârea nr. 66/2006 a Consiliului General al Municipiului București;
- Spațiul trebuie să fie autorizat ISU, autorizație în vigoare la data depunerii ofertei.
Intrarea în spațiu să se facă până la finalul lunii noiembrie 2024. Se poate accepta intrarea în spațiu ulterior termenului menționat, dar nu mai târziu de 6 luni de la semnarea contractului de închiriere, sub condiția oferirii unui spațiu funcțional intermediar/temporar pentru 100 de salariați (mobilier de lucru si utilități) si care corespunde desfășurării activității în condiții adecvate.