CEZ Vânzare, furnizorul român de electricitate controlat de grupul energetic ceh CEZ, vrea să-și extindă activitatea în domeniul intermedierii de polițe de asigurare și își propune să înceapă, de la jumătatea acestui an, să vândă asigurări obligatorii RCA și de locuință, atât în centrele de relații cu clienții unde se încheie contracte de furnizare de energie, cât și online.
În acest scop, compania și-a completat deja obiectul de activitate cu codul CAEN "activități ale agenților și brokerilor de asigurări".
"Până la jumătatea anului, serviciile oferite de CEZ Vânzare clienților săi se vor îmbogăți și cu oferte de asigurare obligatorie de răspundere civilă auto (RCA) și asigurare obligatorie a locuinței (PAD), direct prin intermediul nostru, în centrele de relații cu clienții CEZ. Vom începe cu un proiect pilot, în două orașe, urmând să extindem această facilitate în toate celelalte municipii din aria operațională CEZ și în mediul online, pe portalul nostru www.cezinfo.ro", au declarat, pentru Profit.ro, reprezentanții CEZ Vânzare.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Omul care conduce Carpatica Asig va fi director general al Fondului de Garantare a AsigurațilorPotrivit sursei citate, extinderea portofoliului CEZ în zona de servicii non-energetice vine ca urmare a semnalelor primite de la clienți, unul dintre cele mai pregnante fiind tendința de simplificare a demersurilor utilitare în ansamblul lor.
"Având un cumul de servicii într-un singur loc, aceștia pot economisi timp, pe care să îl petreacă alături de cei dragi și să se ocupe de propriile proiecte", au mai spus cei de la CEZ Vânzare.
Potrivit datelor proprii, CEZ Vânzare furnizează curent electric unui număr de peste 1,4 milioane de clienți. "Compania-soră" CEZ Distribuție activează ca monopol regional de distribuție a energiei electrice în județele Argeș, Dolj, Gorj, Olt, Mehedinți, Teleorman și Vâlcea.
CITEȘTE ȘI Rețeaua de sănătate Regina Maria a preluat centrul medical Helios din CraiovaȘi Telekom intenționează să vândă clienților, în calitate de intermediar, polițe de asigurare complementare anumitor produse comercializate.
"Telekom Mobile intenționează să ofere polițe de asigurare complementare anumitor produse comercializate în calitate de intermediar. În prezent, echipa Telekom România lucrează la finalizarea unui plan în acest sens. Vom reveni cu detalii în momentul în care avem stabilite toate aspectele proiectului", au declarat reprezentanații companiei, la solicitarea Profit.ro.
Telekom Romania este bradul sub care acționează, din septembrie 2014, foștii operatori Romtelecom și Cosmote, în prezent Telekom Romania Communications și Telekom Mobile Romania Communications.
CITEȘTE ȘI Rețeaua 4G a RCS&RDS va acoperi 100 de orașe până la finele anului, de la 28 în prezentDin octombrie 2014, pe piața brokerajului de asigurări a intrat și Compania Națională Poșta Română (CNPR), printr-o subsidiară specializată, Poșta Română Broker de Asigurare (PRBA). Anul trecut, brokerul a intermediat prime de peste 4 milioane de lei și, pentru acest an, conform estimărilor companiei transmise Profit.ro, obiectivul este atingerea unui volum de prime de 20 milioane de lei.
Societatea furnizează servicii de asigurare prin intermediul unor birouri dedicate în 220 de oficii poștale din toată țara, dar și în oficii partajate, la ghișeu. Alături de 317 de intermediari în asigurări, cei aproximativ 12.000 de agenți și factori poștali pot îndruma clienții către produsele, serviciile și punctele acreditate de vânzare ale PRBA.
Din ianuarie anul acesta, clienții PRBA pot încheia online polițe de răspundere civilă auto (RCA) obligatorie, serviciul fiind disponibil pe pagina web www.postasig.ro.